آخرین اخبار

شیدایی بازیگران پرکار تلویزیون روی آنتن شبکه ۲

11:01:24 1395/03/21


به گزارش خبرگزاری مهر، سومین قسمت این برنامه پنجشنبه شب ۲۰ خردادماه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

مهمانان این قسمت سوگل طهماسبی و مجید واشقانی هستند. سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم‌های «چارسو» فرهاد نجفی، «بزرگ‌مرد کوچک» صادق دقیقی، «دختران» قاسم جعفری و «زندگی خصوصی آقا و خانم میم» سید روح‌الله حجازی و نیز سریال‌های «کیمیا»، «مهرآباد»، «فاصله‌ها»، «مثل هیچ کس»، «یوسف پیامبر» و «روزگار قریب» بخشی از کارنامه هنری طهماسبی را تشکیل می‌دهند.

مجید واشقانی را نیز بارها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی دیده‌ایم از جمله این آثار می‌توان به «هاری»، «ناسپاس»، «شور عشق» و نیز سریال‌های تلویزیونی «میکائیل»، «ماتادور»، «کمین»، «مرز آفتاب»، «هشدار پلیس»، «زیر هشت»، «پایتخت»، «مسیر انحرافی» و «هوش سیاه» اشاره کرد.

در بخش دیگری از این برنامه، حجت اشرف‌زاده خواننده جوان کشورمان که تیتراژ پایانی «شیدایی» را نیز اجرا کرده حضور می‌یابد. همچنین علیرضا کمالی‌فرد بازیکن فنی و با اخلاق تیم بسکتبال با ویلچر ایران نیز مهمان سومین شب «شیدایی» شبکه دو سیما خواهد بود.

«شیدایی» با موضوع ازدواج و اخلاق دینی، طی ۳۰ شب ماه مبارک رمضان، بعد از گفت‌وگوی خبری ۲۲.۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

محمد نبهان تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد و عبدالله روا نیز به عنوان مجری در «شیدایی» حضور می‌یابد.

 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی