آخرین اخبار

تصویربرداری فاز اول در قصه ها زندگی می کنند تمام شد

11:00:33 1395/04/02


به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه اپیزودیک «در قصه ها زندگی می کنند» در دهمین اپیزود خود سراغ یکی از موضوعات مبتلابه اجتماعی رفته و مساله اعتماد در میان زوجین را روایت می کند و با این اپیزود فاز اول سریال به پایان رسید.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: سروش در روزی که قصد تحویل دادن گردنبندهای طلا را داشت، ناگهان ناپدید می شود. همه اطرافیان معتقدند او گردنبند را دزدیده و فرار کرده است، اما تنها کسی که به او اعتماد دارد، مریم همسرش است که در نهایت همه متوجه می شوند حق با مریم بوده و باید به سروش اعتماد می کردند.

در این اپیزود مهدی امینی خواه نقش سروش و نیلوفر شهیدی نقش مریم را بازی کرده است. امید زندگانی در نقش افسر اداره آگاهی، افشین سنگ چاپ در نقش کامران و بهنام کلامی در نقش ذبیح از دیگر بازیگران این اپیزود هستند.

داود بیدل درباره روند تولید این اثر گفت: آخرین صحنه این مجموعه در لوکیشنی واقع در میدان کاج سعادت آباد ضبط شد. صحنه آخر در ساختمان متروکه ای می گذشت که قهرمان قصه با ورود پلیس از حبس آزاد می شود.

مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند» برگرفته از داستان هایی اخلاقی و پندآموز و موضوعات و مسائل اجتماعی است که در هر قسمت به طور مستقل روایت می شود. این سریال که از اواخر سال گذشته وارد مرحله پیش تولید شد نوروز امسال کلید خورد.

عوامل ساخت این مجموعه عبارتند از تصویربردار: ناصر محمود کلایه، نورپرداز: محمود بیک زاده، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، مدیر تولید: وحید مرادی، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، عکاس: هانیه رستمی، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: مرضیه آذری.

مجموعه اپیزودیک «در قصه ها زندگی می کنند» به کارگردانی داود بیدل و تهیه کنندگی محمدهادی پروین توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی علی حدادی در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش در آمده و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی