آخرین اخبار

رادیو تهران شبهای قدر را پوشش می دهد آشا محرابی و راهی دیگر

11:00:44 1395/04/06


به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه رادیویی تهران این شب ها با تهیه ویژه برنامه های متعدد از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف و شاه عبدالعظیم حسنی (ع) روی آنتن می رود.

 ویژه برنامه «از کعبه تا محراب» امشب و دوشنبه شب ۵ و ۷ تیر از امامزاده صالح (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف عزاداران را از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز همراهی می کند. این برنامه از ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه با اجرای مرثیه خوانی و مدیحه سرایی میزبان مخاطبان است.

 علاوه بر این دوران کودکی حضرت علی (ع)، جنگاوری، فضائل اخلاقی و سخنان گوهربار ایشان در نهج البلاغه در قالب مباحث کارشناسی به سمع شنوندگان می‎ رسد.

برنامه «قدر خوبان» با هدف انعکاس شب های قدر در شب نوزدهم و بیست و یکم ۴ و ۶ تیر به زندگی حضرت امیرالمومنین (ع) و حکمت های نهج البلاغه می پردازد و در شب بیست و سوم ۸ تیر به بیان فضیلت های شب قدر خواهد پرداخت.

پخش سخنرانی به صورت همزمان از شاه عبدالعظیم حسنی (ع) و مسجد دانشگاه صنعتی شریف از ویژگی‎های ویژه برنامه «قدر خوبان» است.

ارائه مطالب مختلف درباره وقایع شب قدر، پخش دعای جوشن کبیر و سایر دعاهای مربوط به این شب‎ها از بخش های دیگر این ویژه برنامه است.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است و مخاطبان می‎توانند روزهای جمعه، یکشنبه و سه شنبه ۴ و ۶ و ۸ تیر ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه شنونده این برنامه باشند.

حجت الاسلام و المسلمین بحری کارشناس مذهبی، میثم کطائیان نویسنده و تهیه کننده، رضا خضرایی نویسنده و گوینده، احمد برمر مشاور، الهام حاجی نژاد آیتم ساز و اکبر یاری گزارشگر، در این برنامه با شنوندگان همراه هستند.

آشا محرابی برای رادیو نمایش «راهی دیگر» انتخاب کرد

سریال رادیویی «راهی دیگر» به کارگردانی آشا محرابی از ششم تیرماه روی آنتن رادیو نمایش می رود. این نمایش رادیویی را امیر حسین نجفی نوشته و داستان زندگی جوان دانشجویی است که در رشته ی معدن درس خوانده و در کارگاه استادش مشغول به کار می شود، او دچار اختلافاتی خانوادگی است که .....

در «راهی دیگر» هنرمندانی چون رضا عمرانی، مجتبی طباطبایی، مجید حمزه، مهرداد مهماندوست، رامین پورایمان، فریدون محرابی و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می پردازند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، صدابرداری رضا طاهری و افکت محمدرضا قبادی فر یکشنبه ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی