آخرین اخبار

زمان اکران نمره ۴ معلوم نیست می‌خواستم به جشن خانه سینما بروم

11:00:49 1395/04/06


مهران ملکوتی صدابردار و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمان اکران فیلم «نمره ۴» که کارگردانی آن را به عهده داشته است، گفت: هنوز زمان مشخصی برای اکران این فیلم سینمایی در نظر گرفته نشده است و نمی دانم برنامه دقیق تهیه کننده برای اکران فیلم چیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه «نمره ۴» فیلمی با موضوع نوجوانان است، این احتمال وجود دارد که برای اکران مهر ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید روی پرده سینماها برود.

این صدابردار سینما تاکید کرد: تا امروز که هیچ صحبتی برای زمان دقیق اکران «نمره ۴» با من نشده است.

ملکوتی در پایان گفت: بیش از هر چیز دوست داشتم که با «نمره ۴» در جشن خانه سینما حضور داشته باشم، اما با توجه به اینکه این فیلم تا قبل از جشن خانه سینما اکران عمومی نمی شود، امکان حضور در این جشن را ندارم.

«نمره ۴» با موضوع کودک و نوجوان، داستان «اتو» نوجوان بوشهری است که دو سال از فوت پدرش می‌گذرد و با رویای او زندگی می‌کند. مادر اتو به علت مشکلات اقتصادی به ازدواج مجدد رضایت داده اما اتو به شدت مخالف است، پس از طی مسائل و مصائب گوناگون اتو واقعیت‌های زندگی را می‌پذیرد.

از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می توان به  بهدخت ولیان، فرهاد قائمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد، محسن سلیمانی، ابوالفضل شاه‌کرم، عباس کاج، جعفر بهبهانی و پیام شادنیا اشاره کرد.

«نمره ۴» در ابتدا با نام «پول ک» پروانه ساخت دریافت کرد. این فیلم یک اثر اجتماعی است و تمام لوکیشن های آن در بوشهر قرار دارد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی