آخرین اخبار

جشن جلوه‌های میدانی سینما برگزار می‌شود

09:00:41 1395/05/07


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه سینما،‌ ایمان کرمیان - دبیر جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی سینما - گفت :امسال با حمایت انجمن دفاع مقدس این برنامه برگزار خواهد شد و بخشی از هزینه‌ها را هم خانه سینما متقبل شده است. امیدواریم با حضور سینماگران بتوانیم جشنی درخور شأن و اعتبار حوزه جلوه‌های ویژه برگزار کنیم که در بسیاری از مواقع زحمات آن‌ها در حاشیه قرار گرفته است.

او ادامه داد: در این جشن قرار است از سه مدیر جلوه‌های ویژه سینما تجلیل و از سه دستیار نیز با اهدای لوح تقدیر شود. در روزهای آینده اسامی این افراد از طریق خانه سینما که حامی برگزاری جشن است، اعلام می‌شود. تجلیل از بزرگانی که سال‌ها با فیلم‌های جنگی همراه سینما بوده‌اند و با جلوه‌های ویژه میدانی عجین هستند و کسانی که در سال‌های بعد از انقلاب، همواره یار و یاور سینما بوده‌اند بخش مهمی از جشن بزرگ جلوه‌های ویژه میدانی خواهد بود.

کرمیان افزود: امیرحسین مدرس به‌عنوان مجری در جشن ما حضور خواهد داشت و مسئولیت این کار را پذیرفته است. انجمن جلوه‌های ویژه تصویری، حدود ۶۰ عضو دارد که همراه خانواده‌شان مهمان هستند و مدیران سینمایی از دیگر مهمان‌های مراسم هستند.

نخستین جشن بزرگ انجمن جلوه‌های ویژه میدانی سینما به دبیری ایمان کرمیان و با حمایت انجمن دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و خانه سینما ۱۱ مردادماه در تالار پرنس تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی