آخرین اخبار

قسمت سوم انتقام جویان صاحبِ نام شد

09:04:19 1395/05/11


به گزارش ایسنا،‌ اسکرین نوشت: قسمت سوم سری فیلم‌های «انتقام‌جویان» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی با عنوان کامل «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» از تاریخ 4 می 2018 در قالب سه بعدی در سینماهای جهان اکران می‌شود.

قسمت اول فیلم «انتقام‌جویان» در سال 2012 به کارگردانی «جاس ودون» و با بازی «کریس ایوانز»، «رابرت داونی جونیور»، «مارک رافالو»، «کریس همسورث»، «اسکارلت یوهانسون» و «ساموئل ال. جکسون» از سوی کمپانی دیزنی در سینماهای جهان به روی پرده رفت و با فروش بیش از 1.5 میلیون دلار هم‌اکنون پس از فیلم‌های «آواتار»، «تایتانیک»، «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» و «دنیای ژواسیک» در رتبه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان قرار دارد.

«انتقام‌جویان: عصر اولترون» نیز در دنباله قسمت اصلی این فیلم در سال 2015 به کارگردانی «جاس ودون» و با حضور مجدد ستاره‌های قسمت اول این فیلم به سینما آمد و توانست فروش جهانی بالغ بر 1.4 میلیارد دلار را برای کمپانی دیزنی رقم بزند.

همچنین بر اساس اعلام استودیو مارول و کمپانی دیزنی دنباله فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» نیز که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده نیز از تاریخ 3 می 2019 میهمان سینماهای جهان خواهد بود.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی