آخرین اخبار

آغاز فیلمبرداری کالسکه به کارگردانی آرش معیریان

15:51:48 1392/06/22


تهیه‌کننده «کالسکه» از آغاز تصویربرداری این فیلم از روز شنبه ۲۳ شهریورماه در نیاوران خبر داد و گفت: تمام لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در تهران فیلمبرداری می‌شود.

محسن وزیری، تهیه‌کننده «کالسکه» در گفت‌وگو با تسنیم، از آغاز تصویربرداری این فیلم از روز شنبه 23 شهریور ماه د ر نیاوران خبر داد و افزود:تمام لوکیشن‌های این فیلم سینمایی در تهران فیلمبرداری می‌شود.تست گریم بازیگران انجام شده و پس از پایان فراهم شدن کلیه تجهیزات فنی ساخت فیلم، گروه آماده فیلم‌برداری از روز شنبه است.

وزیری با بیان اینکه فیلمبرداری «کالسکه» با حضور دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان در منطقه نیاوران آغاز می‌شود اضافه کرد: تعدادی دیگر از بازیگران چهره سینمای ایران نیز در چند روز آینده به این فیلم اضافه می‌شوند.

به گفته این تهیه‌کننده، این فیلم یک اثر شهری است که در آپارتمان و خیابان‌های شهر فیلم‌برداری می‌شود و تا دو ماه آینده کار تصویربرداری تمام می‌شود.

«کالسکه» قصه کشمکش و چالش‌های بین یک زوج جوان است بر سر اینکه در وطن بمانند یا مهاجرت کنند، ضمن اینکه شرایط اقامت در یک کشور دیگر برای آنان فراهم شده است. در این میان مسائل تازه ای مطرح می شود که موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق می‌دهد.

متن این فیلم از آرش اسد است و توسط آرش برهانی و قربان محمدپور بازنویسی شده است. دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان بازیگرانی هستند که برای بازی در فیلم تازه‌ آرش معیریان قرارداد بسته‌اند.

 



.


تسنیم

عناوین تصادفی