آخرین اخبار

صحبت های رسول صدر عاملی در برنامه هفت

10:51:14 1392/06/23


"رسول صدرعاملی" کارگردان مطرح سینما طی تماسی برای اولین بار با برنامه "هفت" خطاب به رئیس سازمان سینمایی مسائلی را مطح کرد

در برنامه هفت در میان صحبت های "حجت اله ایوبی" رئیس سازمان سینمایی تماس تلفنی از مشهد مقدس برقرار شد که یک ازحاشیه های مهم و جذاب این برنامه بود.

"رسول صدرعاملی" کارگردان مطرح سینما طی تماسی برای اولین بار با این برنامه ضمن عریض تبریک پیشاپیش تولد حضرت علی بن موسی الرضا (ع)گفت: این برنامه ی بسیار خوبی بود و این اولین ارتباط من با برنامه ی "هفت" و شما "آقای گبرلو" است به همین خاطر خیلی خوشحالم.

وی ادامه داد: این حال خوبی که بچه ها از آن صحبت می کردند مطمئن باشید تسری پیدا می کند و به دوستان دیگری که حال مخالف یا به عنوانی سلیقه های متفاوتی دارند اما به اصل سینما احترام می گذارند و در واقع متعهد به حرفه ی کاری خود هستند نیز سرایت می کند.

این کارگردان عنوان کرد: حال "دکتر ایوبی"با خدای خود چه کرده که اکنون در این موقعیت قرار گرفته که اینقدر عزیز باشد و منشاّ خیر قرار گیرد را خدا داند اما با آشنایی اندکی که خدمتشان دارم مدیر مدبری خواهد بود.

"صدرعاملی" با اشاره به پرسش مجری برنامه و در پاسخ به آن مبنی بر این موضوع که "دکتر ایوبی"چگونه می توانید سینماگران را با سلایق و عقاید مختلف در کنار هم جمع کنید اظهار داشت: من بعد از 10 سال کار صنفی به این نتیجه رسیدم که ما باید مبانی مشترک خودمان را پیدا کنیم اگر چه در فیلمنامه نویسی و فیلمسازی سلیقه های خودمان را داریم اما در بسیاری از موارد مثل زیرساخت ها، تسهیلات، شرایط تولید، اکران، مخطب شناسی و باز گرداندن مخاطب به سینما و همه ی این ها با هم شریک هستیم .

وی افزود: قطعا "آقای ایوبی" می دانند که اولویت اول کاری اش پیدا کردن این مسائل و نقاط مشترک است و با این موارد می توانیم به هم نزدیک شویم ما هر کدام توان ساختن فیلم خودمان را داریم ولی دل همه ی ما برای سینمای ملی به عنوان مسئله ای مهم و با ارزش می تپد.

این کارگردان بیان کرد: ما در این سینما 34 سال کار کردیم و چه فراز و نشیب ها ورنج هایی را پشت سر گذاشتیم و همه را تجربه کردیم راه اصلی برای جمع کردن همه ی سلایق در کنار هم رفتن به سراغ همان نقاط مشترک بین همه ی ماست از کسی که در سینمای تجربی و جوان فیلم می سازد و جوان شهرستانی که با آرزوها و رویاهای خود نویسندگی، فیلمسازی و بازیگری انجام می دهد تا مخاطبانی که در سرتاسر جهان حضور دارند.

"صدرعاملی" در پایان گفت: ورود "ایوبی" را تبریک می گویم و برایش آرزوی موفقیت و دعای خیر دارم.



.


باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین تصادفی