آخرین اخبار

اظهارات تهیه‌کننده‌ی نمایش امجد و یک خواهش

09:00:53 1395/05/31


به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، سعیده آبشناسان گله کرد از عدم حمایت از تهیه کننده‌های خانمی که در عرصه تئاتر فعال هستند و در بخشی از سخنانش تاکید کرد:در شرایطی که همه از رواج ابتذال در تئاتر می‌شنویم، سعی کردم به عنوان یک حامی حضور داشته باشم تا چنین نمایشی روی صحنه برود.

او با بیان اینکه در این تئاتر سرمایه‌گذاری کرده است در مقطعی که بودجه‌ی رسمی نبوده است در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد:اکنون از کسانی که می‌توانستند این موضوع را برجسته کنند و هیچ حمایتی نکردند، گله‌مند هستم. شاید علت این عدم حمایت به خاطر این بوده که من زن هستم.

آبشناسان در بخش دیگری از سخنانش مطرح کرد: خواهشمندم از این فرهنگ حمایت شود تا 45 شب اجرای این نمایش برگزار شود. 

نمایش «سه خواهر و دیگران» شامگاه ۲۹ مرداد میزبان هنرمندان و مسئولین بسیاری از جمله علی مرادخانی، پیمان شریعتی، مهدی شفیعی، اکبر تشکری نیا، اصغر همت، عنایت بخشی، افسانه بایگان، بیژن امکانیان، بهنوش طباطبایی، آناهیتا همتی، النازشاکردوست، سارا سالار، مریم صادقیان و.... شد.

این نمایش به دلیل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی به مدت یک هفته روی صحنه نمی‌رود.

نمایش «سه خواهر و دیگران» هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفته می‌رود.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی