آخرین اخبار

عکس حضور بازیگران و هنرمندان در مجالس عزاداری

18:00:04 1395/07/21


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هنرمندان در ایام تاسوعا و عاشورا هر یک به نحوی به عزاداری پرداختند. عکس‌هایی که هنرمندان در صفحات خود منتشر کردند: حسام نواب صفوی بازیگر سینما عکسی از خود در قالب چهره حضرت عباس (ع) منتشر کرد و نوشت: «اعتقاداتم هیچ وقت به من اجازه نداد در این نقش ظاهر شوم، خیلی‌ها می‌دانند این گریم برای چه شخصیتی بود. اعتراف می‌کنم بعد از این گریم تمام وجودم می‌لرزید، ولی با همین چهره در نقش حربن ریاحی حضور پیدا خواهم کرد و آرزویم که در نقشی عاشورایی باشم را اگر خدا بخواهد عملی خواهم کرد. توضیحا چون قرار است در نقش حربن ریاحی دیده شود این عکس را قرار دادم.»
امیریل ارجمند عکسی از خود و پدر همسرش در حال خدمت در هیئت منتشر کرد و نوشت: «یا حسین، یا حسین، یا حسین، خدایا نگاهت رو از ما نگیر.التماس دعا. در کنار پدر خانوم عزیزم خدا حفظشون کنه.»
  مهران رنجبر بازیگر تلویزیون با انتشار تصویری از خود و وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال نوشت: «من و رفیق عزیزتر از جانم وحید امیری، وحید فوتبالیست نیست یه انسان شاهکاره، با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمون.»   محسن افشانی تصویری از خود و احمد خمینی در مجلس عزاداری منتشر کرد و نوشت: «Pray for me in this special night!
God bless us for Husseinالتماس دعا، يا حسين (ع).»   محمد علیزاده خواننده پاپ عکسی از خود در حال خدمت در هیئت پدری خود منتشر کرد و نوشت: «منزل پدری تاسوعای حسینی سال 95شمسی.»   مهدی ماهانی بازیگر عکسی از خود به همراه وحید شمسایی و تاج رییس فدراسیون فوتبال در هیئت سیدمجید بنی فاطمه منتشر کرد و نوشت: «یا حسین، شفاعتم رو به درگاه خداوند مهربون ببر که سلامتیم رو زودتر بدست بیارم، عمرم به سال بعد برسه و که جانانه برای مظلومیتت سینه بزنم. رفقا با نوشتن ((یاحسین)) صدای لبیک خود رو به سالار شهیدان برسونیم، عکس عاشورا 95 هیئت ریحانه الحسین به مداحی سیدمجید بنی فاطمه مهربونم.»   بهمن هاشمی مجری تلویزیون عکسی از خود درحال کمک در هیئت منتشر کرد و نوشت: «همین الان ظهر عاشورا در کنار بهترین ها و عاشقان حسین بن علی در یوسف آباد، سونای نادر.»   آرام جعفری بازیگر تلویزیون نیز عکسی از خود در کنار علم هیئت منتشر کرد. 58243


تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی