آخرین اخبار

بازگشایی سینما آزادی ارومیه تا 10 روز آینده

09:00:41 1395/08/25


احد هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه عملیات نوسازی سینما «آزادی» ارومیه از 3 هفته پیش آغاز شده است، گفت: این سالن با پیشرفت فیزیکی 70 درصد تا 10 روز آینده آماده بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه سینما آزادی ارومیه وضعیت نامطلوبی داشت افزود: سینما آزادی به دلیل بافت فرسوده با همت شرکت بهمن سبز حوزه هنری نوسازی آن انجام می‌شود.

وی افزود: سال گذشته سیستم دیجیتال برای سینما آزادی ارومیه نصب و فعال شد ولی برای ارائه خدمات در خور اقدام به نوسازی صندلی‌های سالن،کف پوش داخلی،سیستم تهویه و رنگ آمیزی سالن و نصب پرده مناسب صورت گرفت.

هوشمند در خصوص میزان اعتبارات هزینه شده برای نوسازی سینما آزادی ارومیه گفت: برآورد حوزه هنری آذربایجان غربی برای نوسازی سینما آزادی در حدود 60 میلیون تومان است.

سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی با ابرازتاسف از وضعیت نامطلوب سینماهای ارومیه گفت: سینماهای ارومیه باید ساماندهی شود و حوزه هنری آذربایجان غربی در تلاش است با مساعدت مسئولین استانی برای بازسازی سینما های شهر اقدام کند.

سینما آزادی ارومیه با ظرفیت 776 صندلی در سال 1338 شمسی در خیابان خیام جنوبی ارومیه احداث شده و به همراه سینماهای ایران و انقلاب این شهر تحت پوشش حوزه هنری آذربایجان غربی قرار دارد.

سینماهای «انقلاب»، «ایران» و «آزادی» سه سینمای فعال ارومیه هستند.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی