آخرین اخبار

ماجرای نیمروز به صداگذاری رسید

09:00:29 1395/10/04


به گزارش ایسنا، فیلمبرداری این فیلم که در روزهای پایانی است هم اکنون در تهران ادامه دارد و به زودی مهرشاد ملکوتی صداگذاری این پروژه را آغاز می‌کند.

همچنین به طور همزمان تدوین فیلم توسط سجاد پهلوان‌زاده ادامه دارد و تاکنون تمام بازیگران «ماجرای نیمروز» جلوی دوربین رفته‌اند.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می‌توان به:فیلمنامه:محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری:هادی بهروز، طراح گریم:محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس:بهزاد جعفری، صدابردار:هادی ساعد محکم،مدیر تولید:سعید شرفی‌کیا، جلوه‌های ویژه:محسن روزبهانی، برنامه ریز:وحید کاشی، دستیار اول کارگردان:عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس:سحاب زری باف، مشاور رسانه‌ای:بیتا موسوی، مجری طرح:کامران حجازی و تهیه‌کننده:سید محمود رضوی اشاره کرد.

انتهای پیام 

«ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است. 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی