آخرین اخبار

تمدید نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه

09:01:15 1395/10/25


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه، نمایش«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به کارگردانی کیومرث مرادی که از اولین اجرا با استقبال خوبی روبه‌رو شده است، قرار بود تا یکم ۱ بهمن اجرا داشته باشد که این زمان تا ۱۲ بهمن‌ماه تمدید شد.

 بلیت‌های این نمایش تا اول بهمن‌ماه به طور کامل پیش‌فروش شده و تعدادی بلیت خارج از ظرفیت باقی مانده است. پیش‌فروش روزهای تمدیدشده هم از شنبه ۱۵ دی‌ماه ساعت ۱۲ ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد. علاوه بر سایت تیوال علاقه‌مندان برای خرید بلیت می توانند  با ۰۹۳۵۶۹۱۵۶۵۱ تماس بگیرند.

هانیه توسلی، طناز طباطبایی و پانته‌آ پناهی‌ها (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران این نمایش هستند  که از ۲۶  آذر روی صحنه رفته است. اجراهای این نمایش تا ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۱۹:۳۰ (و سانس‌های دوم ۲۱:۳۰) در سالن شماره یک تماشاخه پالیز به نشانی تهران، خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹  ادامه خواهد داشت.

این نمایش نوشته مشترک کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی است که سه سال قبل در کشور آمریکا به زبان انگلیسی و با حضور بازیگران غیرایرانی به کارگردانی کیومرث مرادی روی صحنه رفت. «نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» داستان سه زن در جست‌وجوی صلح و بازمانده از خاکسترهای جنگهای تراژیک معاصر است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نرمین نظمی (طراح صحنه)، هانا کامکار (طراح موسیقی)، ندا نصر (طراح لباس)، آیدین الفت (طراح صدا)، معین شافعی (طراح ویدئو گرافیک)، لعیا خرامان (طراح گریم)، سینا افشار (طراح گرافیک)، پریشا کاشفی (نوازنده سازهای زهی)، تارا موسویان (سازهای کوبه‌ای)، سحر عباسی (چنگ)، مهسا اقبالی (همخوان)، محمد قدس (مدیر تولید و مجری طرح)، رکسانا بهرام و فواد خراباتی (گروه کارگردانی)، سیامک زمردی مطلق (عکاس)، ارشا اقدسی (مشاور پرواز) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) اشاره کرد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی