آخرین اخبار

فیلمی از محمدرضا گلزار در راه شبکه‌ی نمایش خانگی

13:11:10 1392/07/09


فیلم سینمایی «تو و من» هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار بخش سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «تو و من» به کارگردانی محمد بانکی که سال قبل فروش میلیاردی را در گیشه سینماها تجربه کرده بود، از 15 مهرماه در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

 

این فیلم شهریور سال قبل و تقریبا همزمان با «کلاه قرمزی و بچه ننه» روی پرده سینمای کشور رفت و نهایتا پس حدود 80 روز اکران توانست به فروش یک میلیارد و 400 میلیون تومانی در کشور دست یابد.

 

«تو و من» آخرین فیلم محمدرضا گلزار است که در سینماها اکران شد. در زمان اکران آن، محمد بانکی در پاسخ به پرسشی درباره حرف و حدیث‌های پیرامون دستمزد گلزار گفته بود: «من باید نکته‌ای را گوشزد کنم. دستمزد آقای گلزار نسبت به دستمزدهایی که الان خیلی از بازیگرها می‌گیرند، پایین‌تر است. این مبالغ برای من تعجب‌آور است وقتی می‌شنوم یک بازیگر ماهی 100میلیون برای فیلمی می‌گیرد که سه ماه طول کشیده است. سینمای ما گنجایش چنین دستمزدی را ندارد، چون جمعیت مخاطبان سینما در ایران نهایتا 500 هزار نفر است».

 

به گزارش ایسنا، «تو و من» یک کمدی اجتماعی در حال و هوای فیلم سینمایی «دو خواهر» است که در‌ آن محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، شیرین بینا و اشکان بانکی بازی کرده‌اند.

 

نسخه نمایش خانگی این فیلم سینمایی توسط موسسه «قرن 21» توزیع می‌شود.



.


ایسنا

عناوین تصادفی