آخرین اخبار

بهنام تشکر: نقشم در «پژمان» یادآور «ساختمان پزشکان» است

13:00:38 1392/07/19


بهنام تشکر که پس از «ساختمان پزشکان»، بار دیگر در نقش دکتر روانشناس در سریالی دیگر از این کارگردان حاضر شده است، درباره‌ی نقشش در «پژمان» و اینکه تنها از صدای او در این سریال استفاده شده است، گفت: حضورم از همان ابتدا قرار بود به همین شکل باشد؛ حضوری که شاید یادآور «ساختمان پزشکان» باشد.

 

این بازیگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: از ابتدا هم قرار نبود در این سریال مقابل دوربین بروم. پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی از من دعوت کردند که بیایم و گویندگی و کاراکتر دکتر روان‌شناسی که همه اعضای خانواده پژمان پیش او می‌روند را بگویم و من هم چون پیمان قاسم‌خانی دعوت کرده بود، با افتخار پذیرفتم.

 

تشکر در ادامه در پاسخ به اینکه چرا فقط از صدای او در سریال «پژمان» استفاده شده است؟ پاسخ داد: علت خاصی نداشت و قرار بود به همین شکل در این سریال همکاری داشته باشم. به دلیل اینکه اصلا سریال بر روی کاراکتر «پژمان» می‌چرخد و دکتر روان‌شناس محور داستان نیست.

 

این بازیگر تئاتر و تلویزیون همچنین در پاسخ به اینکه آیا حضور بهنام تشکر در مجموعه «پژمان» و در نقش دکتر روان‌شناس یادآور همان دکتر نیما افشار در «ساختمان پزشکان»‌است؟ گفت: بله،‌ اتفاقا خواستیم که این نقش یادآور همان دکتر نیما افشار باشد. حتی یکی - دو تا از تکه‌کلام‌های دکتر نیما افشار را نیز در این سریال گفتم.

 

او ادامه داد: در ارتباط با تکه‌کلام‌های دکتر نیما افشار در «ساختمان پزشکان»، خودم به پیمان قاسم‌خانی پیشنهاد دادم که از آن استفاده کنم و او هم گفت که خوب است و اتفاقا خوشحال هم می‌شویم.

 

این بازیگر همچنین در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کاراکتر «نیما افشار» (دکتر روانشناس ساختمان پزشکان) در سریال‌های دیگر سروش صحت زنده خواهند ماند؟ پاسخ داد: معلوم نیست؛ این اقدام بستگی به نویسنده‌ها دارد، اما اگر در نقش روان‌شناس دیگری باشم، ترجیح می‌دهم، مردم فقط صدایم را نشنوند بلکه خود این کاراکتر را هم ببینند.

 

او همچنین در پاسخ به اینکه صرفا فقط حضور صدای شما در این سریال برایتان سخت نبود با توجه به اینکه فقط باید از طریق صدا همه آنچه را که می‌خواستید به مخاطب القا کنید، متوجه می‌کردید؟ پاسخ داد: برای من که 57 قسمت دکتر نیما افشار را بازی کردم، سخت نبود. حال شاید برای تماشاگران خاطره‌انگیز باشد.

 

بهنام تشکر در پایان گفت‌وگوی خود در پاسخ به اینکه آیا سریال «پژمان» سروش صحت نیز موفقیت «ساختمان پزشکان» را خواهد داشت؟ گفت: نمی‌دانم به دلیل اینکه این روزها سر کار هستم و متأسفانه نمی‌توانم کار را دنبال کنم اما امیدوارم که این مجموعه با اقبال عمومی مخاطبان مواجه شود.

 

این بازیگر همچنین به ساخت سری دوم «ساختمان پزشکان» اشاره کرد و گفت:‌ به هر حال فکر می‌کنم اگر مسؤولان صداوسیما موافق ساخت سریال «ساختمان پزشکان» بودند، مطمئن باشید که قسمت دوم آن هم ساخته می‌شد ولی به هر حال نشد.

 

به گزارش ایسنا، بهنام تشکر البته پیش از این هم اعلام کرده بود که «ساختمان پزشکان» از آن دسته سریال‌هایی بود که مردم خیلی آن را دوست داشتند و هنوز هم وقتی مرا می‌بینند درباره‌ی ادامه‌ی این مجموعه از من سوال می‌کنند و ادامه‌ی ساخت سریال «ساختمان پزشکان» می‌توانست یک اتفاق خوبی باشد.



.


ایسنا

عناوین تصادفی