آخرین اخبار

پیش‌بینی مردم آمریکا/ بردلی کوپر و ریس ویترسپون اسکار می‌‌گیرند

20:11:59 1393/11/27


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، نتایج نظرسنجی‌ها از مردم آمریکا نشان می دهد بازیگران دو فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» و «وحشی» بازیگران منتخب عموم برای دریافت جایزه بازیگری امسال اسکار هستند.

بردلی کوپر که در درام جنگی «تک تیرانداز آمریکایی» به کارگردانی کلینت ایستوود در نقش کریس کایل تک تیرانداز آمریکایی در عراق بازی کرده، موفق شده تا در نظرسنجی از میان آمریکایی‌ها 28 درصد آرا را به دست بیاورد. این تک تیرانداز بیشترین آمار کشتن در طول جنگ را در اختیار داشت.

در این نظرسنجی مایکل کیتون بازیگر فیلم «برد من» یا «مرد پرنده‌ای» 12 درصد آرا را کسب کرده است. او در نقش ستاره مشهوری سینما و برادوی ظاهر شده که دورانش گذشته است. ادی ردمین بازیگر بریتانیایی که در نقش استیون هاوکینگ  و در فیلم «تئوری همه چیز» بازی درخشانی ارایه کرده تنها 5 درصد آرا را کسب کرده است.

در همین حال ریس ویترسپون برای بازی در فیلم «وحشی» به عنوان بازیگر زن شایسته 13 درصد آرا را کسب کرده است. او در این فیلم در نقش زنی ظاهر شده که تصمیم می‌گیرد تا با پیاده‌روی هزار مایلی در سواحل پاسیفیک به کشفی برای خودش دست بزند.

رزاموند پایک بازیگر فیلم «دختر گم‌شده» به کارگردانی دیوید فینچر دومین چهره محبوب مردم برای کسب جایزه بهترین بازیگر زن اسکار است و 12 درصد آرا را به دست آورده است.

ریس ویترسپون.jpg

جولین مور برای بازی در «هنوز آلیس» که از بیشترین شانس از نظر منتقدان برای دریافت این جایزه برخوردار است از نظر مردم شانسی به دست نیاورده است. او در نقش زنی ایفای نقش کرده که می داند مبتلا به آلزایمر است.

در این نظرسنجی که از سوی رویترز انجام شده بیشتر پاسخ دهندگان نمی دانستند چه کسی باید این جایزه را دریافت کند. این گروه برای بازیگران مرد شامل 46 درصد و برای بازیگران زن نزدیک به 60 درصد آرا را تشکیل داده بودند.

با برپایی مراسم اسکار در تاریخ 22 فوریه همه از نتایج آکادمی باخبر خواهند شد.

این  نظرسنجی که در میان نزدیک به هزار نفر برگزار شده بود فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» را به عنوان بهترین فیلم با کسب 26 درصد آرا معرفی کرده است. این درام جنگی موفق شده تا مردم زیادی را به سالن‌های سینماها بکشاند و پرفروش‌ترین فیلم ساخت 2014 در آمریکا و کانادا شناخته شده است.

«دختر گم‌شده» دومین فیلمی است که بیشترین تماشاچی را در سالن‌های سینما داشته و 18 درصد مردمی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، آن را دیده‌اند. 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی