آخرین اخبار

دنیای تلویزیونی «دی سی» گسترده‌تر می‌شود

07:35:26 1393/12/11


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سال 2012 وقتی اولین قسمت‌های سریال «کماندار» از شبکه CW پخش می‌شد، هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که موفقیت‌های تیم سازنده اش در نهایت به چندین سریال منتهی شود. سریال‌هایی که همگی با مضامین ابرقهرمانی و در دنیایی واحد شکل گرفتند.

ابتدا سریال «فلش» از «کماندار» مشتق شد. به پیشنهاد کریستوفر نولان، کارگردان سه گانه شوالیه تاریکی که همیشه در نقش ستاره شمالی برای سازندگان این مجموعه ظاهر شده، بری آلن در نقش فلش در دو قسمت سریال «کماندار» حاضر شد و بعد خود صاحب یک سریال مستقل گشت. قسمت اول آن پر بیینده‌ترین اپیزود شبکه CW در چند سال اخیر نام گرفت و آن قدر محبوب شد که نامزد چند جایزه انتخاب مردمی آمریکا هم شد.

پس از آن تیم سازنده اش به «سوپرگرل» یا «دختر شگفت انگیز» فکر کردند. اما ایده آنها باز هم تبدیل به یک سریال شد. این بار برای شبکه CBS. کار بر روی آن در حال انجام است و به زودی پخشش آغاز می‌شود.

حالا خبر رسیده که سریال جدیدی بر مبنای «فلش» و «کماندار» قرار است شکل بگیرد. گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کرایسبرگ، مغز متفکرهای سریال‌های ابرقهرمانی «دی سی» هر سه برای سریال جدید دور هم جمع شده اند. گفته می‌شود داستان سریال جدید حول کاراکترهای «ری پالمر» در نقش اتم، «اسنارت» در نقش کاپیتان کولد و دکتر مارتین استاین- رانی در نقش فایراستورم می گردد. همین طور حضور قناری سیاه در این پروژه هم تقریبا قطعی به نظر می رسد.

از آنجایی که این سریال جدید، تازه در حال شکل گیری است گفته می شود حضور کاراکترهای دیگر در آن بعید نیست. از جمله شنیده ها حاکی از آن است که سه کاراکتر کمیک بوکی که تا کنون در سریال های CW حضور نداشته اند هم در این سریال جدید حضور خواهند داشت. گفته می شود سازندگان این دنیای تلویزیونی در حال ساخت «لیگ عدالت» خودشان هستند و هیچ بعید نیست به زودی بتمن و سوپرمن را هم در بخش هایی از این دنیا ببینیم.



تله سینما

تسنیم

عناوین تصادفی