آخرین اخبار

پروژه بعدی «اینیاریتو» سریال است

07:35:27 1393/12/11


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، شاید یک شنبه پیش خوش بین ترین هوادار اینیاریتو هم فکر نمی کرد که با وجود رقیبان قدرت مندی چون «هتل بزرگ بوداپست» و «پسربچگی»، کارگردان مورد علاقه اش در 100 درصد رشته هایی که نامزد بود موفق به دریافت جایزه اسکار شود. اما این اتفاق رخ داد تا یک کارگردان مستقل دیگر، جذب سیستم سرمایه داری هالیوود گردد. اینیاریتو حالا قصد دارد تا در نخستین پروژه اش پس از فیلم «مرد پرنده ای» یک سریال را برای شبکه استارز، خلق کند.

این سریال که «یک درصد» نام دارد با بازی اد هریس، هیلاری سوانک و اد هلمز ساخته خواهد شد و داستان کشاورزی است که با مشکل برزگی دست به گریبان است. او باید کسب و کار خانوادگیش را نجات دهد یا تباهیش را به چشم ببیند. اینیاریتو در این سریال با تیم نویسندگان فیلم «مرد پرنده ای» شامل آرماندو بو، الکساندر دینلاریس و نیکلاس جیاکوبون همکاری می کند. قرار است فصل نخست این سریال 10 قسمت باشد و تماما زیر نظر اینیاریتو و تیم نویسندگانش کار شود. گفته می شود ساخت این سریال از ابتدای سال آینده آغاز خواهد شد و کارگردان «بابل» حداقل دو اپیزود اول را خودش کارگردانی می کند تا فضای سریال برای بقیه کارگردانان احتمالی مشخص شود.

الخاندرو گونسالس اینیاریتو در حال حاضر مشغول کارگردانی «بازگشت» است. اثری وسترن که با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته خواهد شد و در فصل جوایز امسال و روز کریسمس، اکران می شود.



تله سینما

تسنیم

عناوین تصادفی