آخرین اخبار

افزایش قسمت‌های سریال «میکائیل»

07:35:32 1393/12/11


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سیروس مقدم پس از سریال مناسبتی ماه رمضانی «مدینه» که توانست مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بکشاند و از آن استقبال کند به سراغ پلیسی «میکائیل» رفت. مقدم سریال «میکائیل» را اواسط پاییز در میدان سپاه تهران، خانه شخصیت میکائیل که با بازی کامبیز دیرباز در اولین لوکیشن سریال همراه بود را کلید زد و اواخر دی ماه با بازدید محمد احسانی مدیر شبکه یک سیما و سیفی آزاد مدیرگروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما در لوکیشن این سریال واقع در پارک زیتون قشم به پایان رسید.

الهام غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از انجام تدوین این سریال به کارگردانی سیروس مقدم خبر داد و گفت: صداگذاری و مونتاژ این سریال به طور همزمان و موازی در حال انجام شدن است و سعی می‌کنیم در زمان باقی مانده کار به بهترین شکل ممکن به تولید برسد.

وی افزود: تعداد قسمت‌های سریال «میکائیل» بستگی به تدوین آن دارد. در حال حاضر قرار است که در 15 قسمت 60 دقیقه‌ای پخش شود.

غفوری اضافه کرد: با تدوین‌های اولیه به نظر می‌رسد که تعداد قسمت‌های این سریال به 18 قسمت افزایش یابد.

در خلاصه داستان این مجموعه پلیسی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق قدیمی میکائیل به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت های مردم، دل به دریا می زند و…

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در «میکائیل» بازی دارند و حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی نیز آخرین بازیگرانی بودند که به گروه پیوستند.



تله سینما

تسنیم

عناوین تصادفی