آخرین اخبار

«روباه» در برابر كار بزرگ شهدای هسته‌ای كوچک است

20:03:00 1393/12/16


به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تجلیل از عوامل فیلم «روباه» با حضور منصوره كریمی همسر شهید هسته‌ای مسعود علی‌محمدی، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و مدیرمسئول مجله نقد سینما و وحید جلیلی فعال فرهنگی و رسانه‌ای پنجشنبه شب ۱۴ اسفندماه در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

تقدیر از عوامل فیلم سینمایی روباه در حوزه هنری

عوامل فیلم سینمایی «روباه» جوایزی را كه شامل قاب نفیسی منقوش به نام حضرت امیرالمومنین علی (ع) با خوشنویسی سعید نقاشیان، كاشی متبرك به حرم حضرت اباالفضل العباس(ع) و یك بسته رمان پرفروش منتشر شده توسط انتشارات سوره مهر بود از دستان منصوره كریمی همسیر شهید علیمحمدی، مومنی شریف و وحید جلیلی دریافت كردند.

تقدیر از عوامل فیلم سینمایی روباه در حوزه هنری

محمد پیرهادی، تهیه كننده فیلم سینمایی «روباه»، بهروز افخمی به همراه همسرش مرجان به ترتیب كارگردان و بازیگر فیلم سینمایی «روباه»، حمید گودرزی، آرش مجیدی، بابك حمیدیان و جلال فاطمی بازیگران این فیلم از جمله عواملی بودند كه در این مراسم مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

تقدیر از عوامل فیلم سینمایی روباه در حوزه هنری

محمد پیرهادی تهیه كننده در این مراسم پس از دریافت جوایزش در سخنانی كوتاه گفت: از اینكه در این مراسم همسر شهید علیمحمدی را دیدم غافلگیر و شرمنده شدم. من و آقای افخمی و دیگر عوامل فیلم «روباه» در برابر كار بزرگی كه شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای كشور انجام داده‌اند كاری نكردیم و امیدوارم باز هم این توفیق را داشته باشیم تا برای این بزرگان فیلم بسازیم.

تقدیر از عوامل فیلم سینمایی روباه در حوزه هنری

كارگردان نیز ضمن تاكید بر گفته‌های پیرهادی، اظهار كرد: فیلمی كه ما ساختیم قابل شهدای هسته‌ای و علمی و دیگر شهدایی كه جان خود را فدا كردند تا ما در امنیت زندگی كنیم را ندارد.

تقدیر از عوامل فیلم سینمایی روباه در حوزه هنری

مراسم تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «روباه» به تهیه كنندگی محمد پیرهادی و كارگردانی بهروز افخمی كه با موضوع ترور شهدای هسته‌ای و علمی كشور ساخته شده، به همت دست اندركاران مجله «نقد سینما» برگزار شده بود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی