آخرین اخبار

بزرگداشت «من مادرم» برای ثریا قاسمی

18:32:15 1393/12/18


به گزارش خبرگزاری مهر، پخش فیلم تلویزیونی «من مادرم» به نویسندگی و کارگردانی پژمان چشمی و تهیه کنندگی عباس رافعی که پیش از این قرار بود در ماه جاری روی آنتن رود، به ایام نوروز موکول شده است.

هنوز روز دقیق پخش این فیلم مشخص نشده و طی روزهای آتی اعلام خواهد شد. ضمن اینکه مراحل فنی فیلم نیز به پایان رسیده و گروه این روزها مشغول ساخت تیتراژ ابتدایی و پایانی کار هستند.

تله فیلم من مادرم

همچنین گروه تولید امشب دوشنبه ۱۸ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ در سینما استقلال همراه با نمایش خصوصی فیلم قصد دارند مراسم بزرگداشتی برای ثریا قاسمی یکی از بازیگران اصلی این فیلم با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار کنند.

تله فیلم من مادرم

در همین زمینه چشمی گفت: قصد داریم در این مراسم از فعالیت چندین ساله خانم ثریا قاسمی در سینما و تلویزیون و تئاتر تجلیل به عمل آوریم. مراسم با حضور اکثر بازیگران برگزار خواهد شد و در ادامه فیلم به نمایش درخواهد آمد. ضمن اینکه در مراسم امشب ابوالفضل جلیلی یکی از مهمانان ویژه‌مان خواهد بود.

تله فیلم من مادرم

او اضافه کرد: «من مادرم» مضمونی اجتماعی و خاص دارد و در واقع به مقوله سرطان که این روزها همه گیر شده می‌پردازد. امیدوارم فیلم باعث شود تا مقداری مسئولان کشور به این مسئله رسیدگی کنند.

زهیر یاری، بهنوش بختیاری، سولماز حصاری، نیما شاهرخ شاهی، رضا آحادی، شیوا خنیاگر، مهدی فقیه، محمد فیلی، فریده دریامج، فرج ا... گل سفیدی، بهنام مختاری، کیانا یعقوبی، امیر چشمی و نرگس محمدی همراه با هنرمند خردسال تارا وفاخواه دیگر بازیگران اصلی این تله فیلم هستند.

تله فیلم من مادرم

«من مادرم» زندگی مادری را روایت می‌كند که بعد از هفت سال باردار می‌شود. همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه متوجه می‌شود به بیماری سرطان مبتلا است. این خبر تمام رویاهای او را خراب می‌کند... .

فیلم جدید چشمی به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه اول سیما تولید شده و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی، مدیر صدابرداری: محمد بیگی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، تدوین: پرهام وفایی، مدیر تولید: داود ماسوله، طراح صحنه و لباس: رضا سلیمانی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: وحید نصیری، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، مجری طرح: فیلمنگاران، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: نادر رضاییان.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی