آخرین اخبار

آخرین اخبار از «دوزخ» ران هاوارد

18:24:46 1393/12/21


به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سال 2006 در بحبوحه اعتراضات کلیسا به رمان «راز داوینچی»، ران هاوارد کارگردان شناخته شده هالیوودی فیلمی بر مبنای آن را کارگردانی کرد. سه سال بعد وی قسمت دوم مجموعه‎اش را با اقتباس از رمان «فرشتگان و شیاطین» کامل کرد. فیلمی که لوکیشن بخش اعظمی از آن واتیکان بود. یکی از بزرگترین مراکزی که با آثار دن براون مخالفت می‎کند. فیلمبرداران مجبور شدند در قالب توریست به واتیکان بروند و کارهای فیلمبرداری را با محدودیت‎های فراوان و کمک جلوه‎های ویژه انجام دهند.

زمزمه هایی مبنی بر ساخت «نماد گمشده» هم شنیده می‎شد اما حالا خبر رسیده سه گانه ران هاوارد با «دوزخ» تکمیل می‎شود. فیلمی که از روی رمانی به همین نام نوشته دن براون اقتباس شده است.

ماه گذشته تیم بازیگری این فیلم تکمیل شد و یک بار دیگر تام هنکس را در قالب کاراکتر رابرت لنگدان، پروفسور نمادشناسی آثار دن براون خواهیم دید. همین طور فلیسیتی جونز که امسال به خاطر «تئوری همه چیز» توانست نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شود، بازیگر اصلی زن فیلم است. خبر جدید از فیلم این است که بن فاستر، بازیگر سرشناس سینمای آمریکا و برادر جودی فاستر، قرار است نقش منفی اصلی فیلم را بر عهده بگیرد.

جالب است بدانید که تنی چند از مهمترین چهره‌های بازیگری سینمای جهان هم در این فیلم بازی می‌کنند. از عرفان خان هندی ها بگیرید تا عمر سای بازیگر سیه چرده و فرانسوی فیلم تحسین شده «دست نیافتنی‌ها». همین طور خبرها حاکی از آن است که فیلمبرداری ساخته جدید ران هاوارد بهار امسال در اروپا و به طور اخص، ایتالیا آغاز می‌شود تا به اکران در روز 14 اکتبر 2016 برسد.



تله سینما

تسنیم

عناوین تصادفی