آخرین اخبار

جدیدترین فیلم‌های سینمایی در شبکه پنج / از «هنوز آلیس» تا «لاک‌پشت‌های نینجا»

18:29:31 1393/12/22


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌های نوروزی امسال شبکه پنج محصولات سال‌های 2013 و 2014 هستند و از کشورهای مختلف انتخاب شده‌اند، از کره جنوبی تا هندوستان و امریکا و فرانسه. این فیلم‌ها هر روز ساعت 13.30 در شبکه تهران روی آنتن خواهد رفت.

نام فیلم

کارگردان

بازیگران

خلاصه داستان

جدال در تاریکی

( 2014، هنگ کنگ)

چی کین کوک

جکی چان، بینگ بای، جان هو

 عده‌ای از ماموران آتش‌نشانی همزمان با شب سال نو، درگیر حادثه آتش‎سوزی در یک خانه نوشابه‎سازی و انفجار لوله‌های گاز در یک نیروگاه برق می‌شوند. آنها تمام تلاش خود را برای نجات مصدومان و مهارکردن آتش می‌کنند و در نهایت با به خطر انداختن جان خود موفق می‌شوند و مسئولیت خود را به پایان می‌رسانند.

تشنه سرعت 2

(2014، امریکا)

الکس راناریولو

بیریت داورن، بیو میرچوف، بیل ساگ

دنی کروگد، که از کودکی رویای شرکت در مسابقات اتومبیلرانی جهانی و برنده شدن در آن را دارد برای گذراندن یک دوره تکمیلی به مدرسه اتومبیلرانی می‌رود تا مهارت‌های جدیدی را بیازماید، اما در این دوره به علت هماهنگ نبودن او با جیک که هم‌گروهی‌اش است نمی‌تواند مدرک قهرمانی کسب کند. جیک که از مسابقه‌های دوره‌های قبل دنی را می‌شناسد تصمیم می‌گیرد این بار با کمک هم شانس خود را امتحان کنند. آنها با حمایت پدر جیک و پدر دنی در مسابقات نهایی انتخاب شدن برای جام جهانی شرکت می‌کنند و موفق می‌شوند جام قهرمانی را برنده شوند.

پرورو کوچولو در مسابقه سورتمه رانی

(2013، کره جنوبی و چین)

یونگ کوین پارک

انیمیشن

پرورو پنگوئن کوچولوی کنجکاو و دوستانش در دهکده، اشتباهی باعث فرود اجباری هواپیمای حامل سورتمه برای مسابقات سورتمه سواری روی یخ می‌شوند. دو لاک‎پشت خلبان هواپیما ادعا می‌کنند که قهرمانان مسابقه سورتمه‌رانی هستند. با تشویق خلبانان، پرورو و دوستانش برای شرکت در مسابقه قهرمانی راهی شهر نورٍ پیا (سرزمین شمالی) می‌شوند. فوفو خرس قهوه‌ای که دو سال قبل به دلیل تقلب از مسابقه بیرون انداخته شده سعی می‌کند با تقلب دوباره به مقام اول برسد که با شجاعت پرورو و کمک دوستانش شکست می‌خورد و به هدف خود نمی‌رسد .

پلیس بازی

( 2014، امریکا)

تیم استوری

کوین هارت، تیکا سامپتر

بن، نگهبان است و علاقه بسیاری به پلیس شدن دارد. او همزمان با پذیرفته شدنش در مدرسه پلیس باید برای ازدواج با آنجلا رضایت برادرش جیمز را که پلیسی حرفه‌ای است جلب کند. پس جیمز به بن فرصت می‌دهد که در طول 24 ساعت کنار او بماند و برای دستگیری خلافکارها به او کمک کند و به این ترتیب توان و شایستگی خود را برای ازدواج اثبات کند. گرچه بن بسیار نا‌وارد و بی‌تجربه است ولی تمام تلاش خود را درباره پرونده‌های مختلف انجام می‌دهد و در نهایت جیمز با کمک بن موفق می‌شود خلافکار سابقه‌دار آلن را دستگیر کند و بن را به عنوان همکار خوبی بپذیرد.

پدینگتون

(2014، انگلیس و فرانسه)

پل کینگ

---

یک خرس اهل جنگل‌های پرو، برای یافتن خانه‌ای جدید به لندن سفر می‌کند. او که از نژاد خرس‌های کمیاب است بنابر گفته‌های کاوشگری که به جنگل محل زندگی او و خانواده‌اش سفر کرده، تصور می‌کند که شهر مکانی است با حضور آدم‌های مهربان و مهمان‌نواز که از او استقبال گرمی خواهند کرد. اما بر خلاف انتظارش وقتی به شهر می‌رسید، خود را تنها و بی‌خانمان در می‌یابد تا این که خانواده مهربان براون با او آشنا می‌شوند و او را با خود به خانه‌شان می‌برند تا به او برای پیدا کردن کاوشگر قدیمی کمک کنند. آنها اسم او را پدینگتون می‌گذارند در حالی که پدینگتون در حال آشنا شدن با زندگی آدم‌هاست؛ میلی‎سنت، دختر مرد کاوشگر که کار او تاکسیدرمی برای نگهداری بدن حیوانات در موزه است، قصد دارد پدینگتون را به دست آورد و او را بکشد. اما خانواده براون متوجه می‌شوند و جان پدینگتون را نجات می‌دهند. در حالی که پدینگتون در کنار آنها زندگی راحتی را شروع می‌کند اما تصمیم دارد به خانه اصلی خود در جنگل بازگردد.

فراری

( 2013، کره جنوبی)

دونگ اوه جو

شین ها کیون، لی مین هو

جانگ وو یک راننده تاکسی است. وقتی یک شب به طور اتفاقی مسافری را سوار می‌کند و به مقصد می‌رساند متوجه می‌شود، او که در صندلی عقب نشسته بوده به قتل رسیده است. پلیس از طریق دورببن‌های مداربسته رد او را می گیرد و او را می‌یابد ولی چانگ وو هر چقدر به پلیس توضیح می‌دهد که بی‌گناه است و نمی‌داند قاتل کیست فایده‌ای ندارد و به همین خاطر فرار می‌کند. در تعقیب و گریز با پلیس جانگ وو متوجه می‌شود افراد مشکوک دیگری نیز در تعقیب او هستند. طی ماجراهایی جانگ وو در می‌یابد مقتول یک جاسوس آمریکایی بوده و تلفن همراه او که نزد جانگ وو است حاوی اطلاعات محرمانه یک پروژه دولتی است که به سرقت رفته است و اکنون ماموران فاسد سازمان اطلاعات کره جنوبی به دنبال به دست آوردن این اطلاعات هستند تا با فروش آن به آمریکا بیست میلیون دلار دریافت کنند و متواری شوند. سرانجام پلیس با کمک جانگ وو و پسرش و یک خبرنگار موفق می‌شوند جاسوسان آمریکایی و ماموران فاسد سازمان اطلاعات را دستگیر می‌کند.

هشدار برای کبری 11- عملیات مخوف

(2014، آلمان)

پیر بورتون

اردوغان آتالای، مارک کلر، تام بک

م. الکس همکار جدید سمیر قبل از این مدتی به ناحق متهم به همکاری با باندهای مواد مخدر بوده و به زندان افتاده است، اما اکنون به عنوان پلیس بزرگراه کار می‌کند. او با پسری به نام فلیکس نویبار آشنا شده که پدرش را از دست داده است. یک گروه نامعلوم قصد گروگان گرفتن فلیکس را دارند که درگیری ایجاد می‌شود و مادر فلیکس طی آن به قتل می‌رسد. الکس و سمیر موضوع را پیگیری می‌کند و به دو تبهکار به نام اسملکین و گربر می‌رسند و تحویل قانون‌شان می‌دهند اما این دو با چیره دستی وکیل خود تبرئه می‌شوند.

شک معقول

(2014، امریکا، کانادا، آلمان)

پیتر هاویت

ساموئل جکسون ، دومینیک کوپر

میچ بروکدن وکیلی که در کارش موفق است ناخواسته درگیر ماجرای یک سانحه تصادف با ماشین خود می‌شود و به علت ترس فراوان از محل حادثه می‌گریزد. اما با وقوع اتفاقات گوناگون و دستگیری شخص به نام دیویس ماجرا طور دیگری پیش می‌رود و میچ متوجه می‌شود که ویویس قاتل یکسری قتل‌های زنجیره‌ای است که آنها را به دنبال انتقام پس از کشته شدن خانواده‌اش انجام داده است.

شبی در موزه3/ راز لوح

(2014، امریکا، انگلیس)

شاون لوی

رابین ویلیامز، بن استیلر، دن استیونس

لری، نگهبان موزه، یک شب به همراه دوستانش در حال اجرای یک نمایش ویژه برای مهمانان موزه است که ناگهان همه چیز به هم می‌ریزد و دوستان لری که همه از اشیا و مجموعه‌های موزه هستند دچار اختلال در رفتارشان می‌شوند. لری متوجه می‌شود که ریشه مشکل در لوحی اسرارآمیز است که به تدریج رنگش عوض می‌شود و زنگ می‌زند. با زنگ زدن کامل لوح دوستان او در موزه هم خاصیت ویژه خود را از دست می‌دهند و نابود می‌شوند. لری برای حل این مشکل مجبور می‌شود به لندن سفر کند و با سلطانی در موزه لندن دیدار کند که راز لوح را می‌داند.

دزدان دریایی

(2014، کره جنوبی)

سئوک هون لی

کیم نام گیل، سان یی جین، پارک چوون میل

 کشتی حامل پرچم و مهر حاکم جدید گوگوریو در دریا غرق می‌شود و جعبه حاوی مهر سلطنتی توسط یک نهنگ بلعیده می‌شود. حاکم گوگوریو به وزیر خود دستور می‌دهد هر طور شده نهنگ را شکار کنند و جعبه حاوی مهر را از شکم آن بیرون بیاورند. وزیر تعدادی از دزدان دریایی را مامور این کار می‌کند و آنها را تهدید می کند چنانچه این ماموریت را انجام ندهند آنها را دستگیر و زندانی خواهد کرد. دزدان دریایی برای شکار نهنگ اقدام می‌کنند اما موفق نمی‌شوند. نهنگ به کشتی آنها حمله و کشتی را غرق می‌کند. حاکم گوگوریو نیز که حکومت خود را با زورگویی و قتل مردم بی‌گناه بنیان گذاشته بود از سلطنت کناره‌گیری می‌کند.

یک روز سخت

(2014، کره جنوبی)

سئوک هون کیم

سان کیو لینگ، من سیک جیون، جینگ وونگ جو

جئون سو که یک کارآگاه پلیس است در یک شب بارانی با عابری تصادف می‌کند و به تصور اینکه تصادف منجر به مرگ عابر شده جنازه او را مخفی می‌کند. روز بعد تلفن‌های مشکوکی به او شده و شخصی مدعی می‌شود که شاهد تصادف بوده است و در صورتی که جنازه را به او تحویل ندهد به روًسای پلیس اطلاع خواهد داد. جئون سو طی اتفاقات متوجه می‌شود شخصی که به او زنگ می‌زند نیز پلیس فاسدی است که با توقیف غیرقانونی مواد مخدر، دوباره مواد توزیع می‌کند و کسی که جئون سو در شب بارانی با او تصادف کرده است یکی از رقبای او در توزیع مواد مخدر بوده و قبل از تصادف نیز با گلوله کشته شده است.

هیجان زندگی

(2014، هندوستان)

 

 

 

ساجید نادیادوالا

سلمان خان، رندیپ هودا

دوی لال سینگ، که همیشه به دنبال داشتن هیجان در زندگی‌اش بوده است، پس از دیدن صحنه مرگ عمدی والدین یک بچه سرطانی به دست خودشان (خودکشی) به علت نداشتن پول برای نجات فرزندانشان تصمیم می‌گیرد این بار با سرقت از افرادی که مال اندوزی غیرقانونی می‌کنند و به قشرهای محروم جامعه فکر نمی‌کنند، زندگی جدیدی را دنبال کند.

هنور آلیس

(2014، امریکا)

ریچارد گلاتازر و واش وستمورلند

جولیان مور، الک بالتوین، کریستن استوارت

آلیس هالند، استاد دانشگاه در رشته زبان شناسی که بسیار در کار خود موفق و قدردانی شده و صاحب کتاب های مهمی در این رشته است. یک روز حین یک بازی حافظه با فرزندش و وقتی تنها چند روز از جشن تولد 50 سالگی‌اش گذشته متوجه اختلالاتی در حافظه خود می‌شود. به پزشک مراجعه می‌کند و پزشک متخصص اعصاب وی پس از انجام دادن آزمایش‌های مربوط متوجه می‌شود که آلیس در حال مبتلا شدن به بیماری آلزایمر است. آلیس ابتدا این موضوع را از همسر و خانواده‌اش مخفی می‌کند، اما وقتی متوجه می‌شود بیماری‌اش در حال پیشروی است چاره‌ای نمی‌بیند جز این که موضوع را به آنها بگوید.

لاک پشت‌های نینجا

(2014، امریکا)

جاناتان لیبسمن

مگان فاکس، ویل آرنت

آپریل انیل، خبرنگار زن جوانی است که به دنبال تهیه خبر از موضوعاتی جنجالی است. در حالی که شهر در خطر کشتار و غارت مردم به دست گروهی جنایتکار به نام گروه چکمه است. انیل سعی دارد متفاوت‌ترین اخبار را از حوادث مربوط به آنها تهیه کند و در این حین با قهرمانان عجیبی که لاک‌پشت‌های نینجا هستند آشنا می‌شود.

5858



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی