آخرین اخبار

«سیندرلا» و «داف» در آمار فروش اول و آخر شدند

08:03:15 1393/12/26


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از باکس‌آفیس موجو، اين هفته فیلم تازه از راه رسیده «سیندرلا» در راس باکس آفیس جای گرفت. ظرف این یک هفته ترتیب فیلم ها چنین تغییر کرده است.

۱. اقتباس جدید کنت برانای کارگردان از داستان پریان کلاسیک «سیندرلا» موفق شد در اولین هفته حضور خود در باکس آفیس با درآمد بیش از ۷۰ میلیون دلار در رتبه اول جای بگیرد. فروش بین‌المللی فیلم تا به حال ۱۳۲ میلیون دلار بوده است. این فیلم که توسط کمپانی بوئنا ویستا توزیع می‌شود، با بودجه ۹۵ میلیون دلاری ساخته شده و از بازیگران آن می‌توان به لیلی جیمز، ریچارد مدن، کیت بلانشت و هلنا بونهام کارتر اشاره کرد.

۲. «تمام شب بدو» ساخته ژام کولت-سرا هم در هفته اول حضورش در باکس‌آفیس موفق به کسب رتبه دوم شد. این فیلم با فروش داخلی ۱۱ میلیون دلار به فروش بین‌المللی بیش از ۱۷ میلیون دلار رسید. در این فیلم اکشن لیام نیسون نقش یک قاتل مافیا را بازی می‌کند که یک شب وقت دارد تصمیم بگیرد می‌خواهد از پسرش مایک که زندگی‌اش در خطر است دفاع کند یا از بهترین دوستش شان مگوایر که رییس مافیا است و می‌خواهد مایک را به خاطر مرگ پسر خودش به قتل برساند.

۳. «مرد پادشاه: سرویس مخفی» ساخته متیو وان با بازی کالن فرت اين هفته با فروشي ۶.۲ ميليون دلاري پس از پنج هفته فروش، فروش کل خود را به بیش از ۱۰۷ ميليون دلار رسانده و در۲۶۳۵ سالن نمايش داده مي‌شود. از دیگر بازیگران این فیلم ساخت کمپانی فاکس می‌توان به ساموئل ال جکسون، مایکل کین و مارک استرانگ اشاره کرد.

۴. «فوکوس» با بازی ویل اسمیت که توانسته بود «پنجاه طیف گری» را از راس پایین بکشد، در سومین هفته نمایشش به مکان چهارم منتقل شد. این فیلم با فروش ۵.۸۰۵ میلیون دلاری در ۲۸۵۵ سالن سينما، مجموع فروشش را به بیش از ۴۴ میلیون دلار رساند.

۵. «چپی» از سونی پیکچرز ساخته نیل بلومکمپ فیلمی اکشن و علمی-تخیلی است. قهرمان این فیلم روباتی است که تصمیم می‌گیرد به آدم ها ملحق شود. این فیلم  که با بودجه ۴۹ میلیون دلار تولید شده، با بازی هیو جکمن و دیو پاتل،  با فروشی ۸.۵ میلیون دلاری در دومین هفته حضور خود در باکس‌آفیس در رتبه پنجم جای گرفت.

۶. «دومین هتل برتر گل همیشه بهار عحیب» این فیلم به کارگردانی جان مدن، فیلمی کمدی رمانتیک با بازی چهره های سرشناسی چون جودی دنچ، ریچارد گر، مگی اسمیت  و دیو پاتل، دیگر فیلم نسبتا تازه وارد به باکس آفیس، در هفته دوم اکرانش در مکان ششم جای گرفته است. این فیلم با نمایش در ۲۰۲۲ سالن فروشی ۵.۷ میلیون دلاری را در این هفته تجربه کرده و فروش کلش را به ۱۸ میلیون دلار رسانده است.

۷. «باب اسفنجی بیرون از آب» این بار از مکان پنجم به جایگاه هفتم آمد. این فیلم در این آخر هفته ۴.۱میلیون دلار فروخت تا مجموع فروشش در شش هفته را به بیش از ۱۵۴ میلیون دلار برساند. این انیمیشن موفق در ۲۶۵۹ سالن سینما در حال نمایش است.

۸. «مک فارلند، ایالات متحده آمریکا» ساخته نیکی کارو با بازی کوین کاستنر که هفته پیش ششم بود، در چهارمین هفته نمایشش ۳.۶ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود در ۲۴۵۵ سالن سینما را به ۳۴.۹ میلیون دلار رساند.

۹. «تک تیرانداز آمریکایی» این هفته به مکان نهم دست یافت و در مجموع بیش از ۳۴۱ میلیون دلار فروش را ثبت کرد. این فیلم در دوازدهمین هفته حضورش در باکس‌آفیس موفق به کسب ۲.۹ میلیون دلار در ۲۰۰۱ سالن سینما شد.

۱۰. «داف» این فیلم کمدی به کارگردانی آری سندل که هفته پیش دهم بود، در چهارمین هفته نمایشش ۲.۹ میلیون دلار فروش کرد تا در مجموع رقم ۳۰.۳ میلیون دلار را به نام خودش ثبت کرده باشد. فیلم‌های «پنجاه طیف گری»، «تاثیر لازاروس» و «کار ناتمام» در رتبه‌های بعدی جای گرفتند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی