آخرین اخبار

«زیر یک سقف» تله فیلمی آبرومند است

14:16:21 1393/12/28


شهره لرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره بازی در فیلم تلویزیونی «زیر یک سقف» اظهار کرد: پیشنهاد این نقش از سوی کارگردان و تهیه کننده این فیلم تلویزیونی مطرح شد و من پس از مطالعه فیلمنامه کار را پذیرفتم. این اثر فیلمنامه ای متفاوت دارد و نقش های آن بسیار جای کار داشتند.

وی افزود: این فیلم درباره دو خانواده است که به ناچار شب عید را زیر یک سقف با یکدیگر می‌گذرانند و ماجراهای متفاوتی برای آنها به وجود می‌آید.

لرستانی تأکید کرد: «زیر یک سقف» به کارگردانی احمد کاوری اثری گرم، صمیمی، خوش آیند و در عین حال فاخر و آبرومند است و همه عوامل تولید نهایت تلاش خود را کردند تا این اثر مورد قبول تماشاگران تلویزیون قرار گیرد.

شهره لرستانی تله فیلم زیر یک سقف

تله فیلم «زیر یک سقف» به کارگردانی احمدکاوری و تهیه کنندگی انوش جعفریان جمعه ۲۹ اسفند ساعت ۱۸ از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم نگاه متفاوتی به روابط انسانی دارد و سعی می‌کند اهمیت گذشت و تفاهم را در خانواده‌های ایرانی به تصویر بکشد.

درخلاصه داستان «زیر یک سقف» آمده است: مهران جهان‌دار به خاطر مشکلی که برای صاحب خانه‌اش پیش می‌آید، مجبور می‌شود که در شب عید، منزل اجاره‌ای خود را عوض کند. وی در خانه جدید در موقعیتی قرار می‌گیرد که ناچار می‌شود تا مدتی با خانواده فتاحی در زیر یک سقف زندگی کنند تا اینکه...

در این اثر شهره لرستانی در نقش «عفت»، پورانداخت مهیمن در نقش «نرگس»، خشایار راد در نقش «حسین»، فریبا طالبی در نقش «مه رو »، سمیرا حسینی در نقش «راحله »، حسام حمیدی در نقش «نیما»، آوا کاوری در نقش «مهدیس» و محمد حاتمی در نقش «مهران به ایفای نقش پرداخته‌اند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی