آخرین اخبار

به اطراف تهران برویم/ به امید ثبات اقتصادی در سال جدید

12:50:47 1394/01/05


سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر یشنهاد نوروزی خود به مردم را اینگونه بیان کرد: دید و بازدید و سفرهای کوتاه به نقاط اطراف تهران یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. سفر به شهرهای دیگر جز صرف هزینه زیاد و ازدحام جمعیت هیچ نتیجه دیگری ندارد و در میان شلوغی نمی توان از دیدن مناطق خوش آب و هوا و یا حتی تاریخی در هر استان لذت برد.

بازیگر فیلم سینمایی «صحنه جرم، ورود ممنوع» درباره سالی که پشت سر گذراشته است، گفت: سال ۱۳۹۳ سال سختی بود و برای من به شخصه از جهت کاری سال دشوار و به عبارتی بی برکت بود و تنها فعالیت تصویری که انجام دادم بازی در سریال «همه چیز آنجاست» بود که خوشبختانه از سوی مخاطب مورد استقبال قرار گرفت. البته ناگفته نماند که شرایط سخت کاری و مالی در سالی که گذشت دامن افراد بسیاری را گرفت و کمتر کسی را می شناسم که از این جهت از سال ۱۳۹۳ رضایت داشته باشد.

وی ادامه داد: اما امیدوارم سال آینده برای مردم سال خوبی باشد و به یک ثبات اقتصادی قابل قبولی دست یابیم.

درخشانی با اشاره به برنامه های خود در ایام نوروز گفت: من هم مانند سایر هموطنان خوبم به سفر خواهم رفت و برای هفته اول سفر کوتاه به دیزین را در نظر گرفته ام و اگر شرایط جور شود هفته دوم عید یک سفر ۵ روزه به یکی از کشورهای اطراف خواهم داشت.

این بازیگر جوان در پایان صحبت های خود درباره برنامه های خود در سال ۱۳۹۴ گفت: هنور برنامه های کاری مشخصی ندارم و تنها پروژه ای که قطعی شده است فیلم سینمایی «پژمان» به کارگردانی پیمان قاسم خانی است که من به همراه دوستم پژمان جمشیدی دراین فیلم سینمایی بازی می کنیم.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی