آخرین اخبار

نگذاریم گرانی ما را از هم دور کند/ دلتنگ برادرم هستم

11:59:04 1394/01/07


مریم سعادت در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سال ۹۴ و کوششی که مردم باید برای ایجاد حال خوب در خود در سال جدید داشته باشند، بیان کرد: من در سال ۹۳ با حادثه های متعدد ناخوشایندی رو به رو بودم اما فکر می کنم هیچ کس جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند و در نهایت خودمان باید به داد خود برسیم.

وی ادامه داد: ما باید یک «یا الله» بگوییم و بلند شویم. باید تصمیم جدی و عملی برای کارهایی که دوست نداریم ولی انجامشان می دهیم و کارهایی که دوست داریم ولی انجام نمی دهیم، بگیریم. ناامیدانه حرف نزنیم و برای انجام آنچه که دوست داریم اقدام کنیم و خدا شاهد است که همان چیزی که ما بخواهیم اتفاق می افتد.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» با اشاره به اینکه او هم در زندگی خود به در بسته خورده اما مسیر جدیدی را آغاز کرده است، گفت: همانطور که گفتم سال گذشته اتفاقات ناگوار بسیاری برای من رخ داد و از جمله آنها این بود که برادر جوان خود را از دست دادم. با این حال فکر می کنم زندگی هنوز جریان دارد، آدم ها و خانواده ها هنوز هستند و ما باید دایم به خود نهیب بزنیم که از جا بلند شویم و نباید بگذاریم افکار منفی و ناامید کننده ما را سنگین کنند.

سعادت با تاکید بر هدفمندی در زندگی توصیه کرد: ما باید خود را هدفمند سازیم و برای زندگی برنامه داشته باشیم و این تنها خود ما هستیم که می توانیم خود را از سختی های زندگی نجات دهیم.

بازیگر فیلم «پدر آن دیگری» ادامه داد: من هم مثل بسیاری از مردم که عزیزان خود را از دست داده اند دلتنگ برادرم می شوم اما احساس می کنم که او در کنار ما نشسته است و نبودش را متوجه نمی شوم چون اگرچه که به لحاظ فیزیکی با ما نیست ولی روحش همیشه با ماست.

این بازیگر همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی از مردم خواست که اقتصاد در روابط خانوادگیشان تاثیر نگذارد و عنوان کرد: این روزها گرانی مردم را از پای در می آورد و مانعی می شود تا مردم از یکدیگر فرار کنند اما این مساله نباید ارتباطات را قطع کند.

وی در پایان گفت: مردم معاشرت های خود را به خاطر نبود آجیل فراوان و یا میوه های متنوع محدود نکنند و به خود سخت نگیرند و دوست، فامیل و آشنایان خود را حتی با کمترین امکانات و ساده ترین شکل ممکن در عید ملاقات کنند.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی