آخرین اخبار

سریال جدید مهران غفوریان روی آنتن می‌آید / با تازه‌ترین مجموعه‌های تلویزیون آشنا شوید

19:46:35 1394/01/15


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «میکایئل» به کارگردانی سیروس مقدم به زودی روی آنتن شبکه اول خواهد رفت و همچنین «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم از شبکه پنج پخش خواهد شد. مجموعه «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری نیز همچنان روی آنتن شبکه اول خواهد بود.

میکائیل

سریال پلیسی «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم به زودی از شبکه اول پخش می‌شود. بعد از پایان پخش سریال پلیسی «فوق سری» ساخته مهدی فخیم‌زاده سریال پلیسی دیگری با عنوان «میکائیل» روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

«میکائیل» به‌زودی هر شب ساعت 22 از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. این سریال با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی در 18 تا 20 قسمت ساخته شده و سعید نعمت‌الله نگارش آن را انجام داده است.

کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی، حسین توشه، مهدی صبایی، علی صالحی و مجید سعیدی در سریال سیروس مقدم بازی کرده‌اند.

سریال «میکائیل» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری تهیه شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه پلیسی آمده است: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود و میکائیل که پلیس سخت کوشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و ... .

خاتون

سریال کمدی اجتماعی «خاتون» به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم هم از شنبه، 15 فروردین از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

به گفته آتش‌زمزم، چهار قسمت اول «خاتون» جدی است اما بعد از این، قسمت‌ها طنزمحور می‌شود و از دیگر ویژگی‌های آن تنوع بازیگران، لوکیشن و استفاده از لهجه‌های شیرازی، آبادانی، گیلکی و اصفهانی است.

کارگردان این سریال تاکید کرده در «خاتون» اصفهان از زاویه‌ای دیده می‌شود که تا به حال کمتر دیده شده است.

«خاتون» در 27 قسمت در شبکه اصفهان با همکاری گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تهیه شده است و در آن بازیگرانی چون مریم امیرجلالی، هوشنگ حریرچیان، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونافرجاد، مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی، محمد فیلی و مهران غفوریان به ایفای نقش می‌پردازند.

«خاتون» داستان شخصیتی به همین نام است که دامادهایش او را تشویق می کنند تا خانه قدیمی اش را خراب کند و به جای آن ساختمانی سه طبقه بسازد تا دامادها هم صاحب خانه شوند. دامادها طبقه مربوط به خودشان را تمام می کنند ولی طبقه خاتون درمیان دعوای همیشگی باجناقها نیمه کاره می ماند. خاتون که قصد داشت آن ها را خانه دار کند، حالا خودش بی خانه می شود. برخوردها و دعواها سبب می شود که او بی خبر خانه دخترها را ترک کند. غیبت خاتون همزمان می شود با آمدن پیرمردی به نام قلمکار که ادعا می‌کند برای ادای دین چند میلیاردی باید با خاتون ملاقات کند ...

این مجموعه از شنبه 15 فرودین ساعت 20 به روی آنتن شبکه 5 سیما می‌رود و در ساعت 23 همان روز و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود و شبکه HD نیز این سریال را پخش خواهد کرد.

در حاشیه

سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری که پخش آن از ششم فروردین 1394 آغاز شده بود، همچنان روی آنتن این شبکه باقی خواهد ماند.

این در حالی است که حاشیه‌های ایجاد شده برای پخش این مجموعه ادامه دارد و گروه‌های پزشکی اعتراض خود را نسبت به پخش این مجموعه ابراز کرده‌اند.

زمان پخش این مجموعه از روز پانزدهم فرودین ماه تغییرخواهد کرد و از ساعت 23 به ساعت 20:45 منتقل خواهد شد.

پیش از این اعلام شده بود «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج بعد از نوروز روی آنتن شبکه سه خواهد رفت، اماب ه نظر می‌رسد این برنامه تغییر کرده و سریال آهنج از شبکه افق پخش خواهد شد.

5858



تله سینما

خبرآنلاین

عناوین تصادفی