آخرین اخبار

فیلم‌های اکران نوروزی در سینما کوروش ۶۶۰ میلیون فروختند

07:47:34 1394/01/17


به گزارش خبرنگار مهر، پردیس سینمایی کورش در ایام نوروز روزانه ۱۸ عنوان اثر سینمایی را اکران کرد که در این میان علاوه بر اکران فیلم های نوروزی، آثار دیگر سینمای ایران که پیش از عید اکران آنها آغاز شده بود نیز به نمایش درآمدند.

فیلم های «ایران برگر»، «رخ دیوانه» ،«استراحت مطلق»، «طعم شیرین خیال» و «روباه» به ترتیب بیشترین آمار فروش در اکران نوروزی را در پردیس سینمایی کوروش به خود اختصاص دادند و جمع کل فروش آثار ۶۶۰ میلیون شد.

همچنین فیلم های «شهر موشها ۲»، «لامپ ۱۰۰ »، «تمشک»، «مجرد ۴۰ ساله»، «ماهی و گربه»، «چند مترمکعب عشق» به صورت تک سانس در پردیس سینمایی کوروش به اکران خود ادامه دادند.

سینما کورش

«سینما تک» کوروش که بیش از ۲۰۰۰ عضو دارد پیش از ایام نوروز ۲ سانس نمایش داشت اما در ایام نوروز به دلیل استقبال مردمی به ۴ سانس رسید.

استقبال از فیلم های اکران شده در ایام نوروز به اندازه ای بود که این مجتمع سینمایی در تاریخ سه شنبه ۱۱ فروردین ماه فروشی معادل ۸۰ میلیون تومان داشت و به گفته روابط عمومی این مجتمع سینمایی این مبلغ رکوردی جدید برای آمار فروش روزانه بوده است.

پردیس سینمایی کورش با داشتن ۱۲ سالن سینما و ۲ سالن تئاتر و ۲۸۶۰ صندلی به عنوان بزرگترین پردیس سینمایی کشور، روزانه میزبان بیش از ۸۰۰۰ هزار مخاطب علاقمند به سینما است.

 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی