آخرین اخبار

تشكر سيلوستر استالونه از پليس بريتانيا

19:29:23 1394/01/23


به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از هاليوود ريپورتر، پيشرفت‌هاي جديدی در مورد پرونده دستگیری مجرمانی که عامل از دست رفتن ميليون‌ها پوند از فروش فيلم «یک بار مصرف‌های ۳» شده بودند، به وجود آمده‌است. حالا بعد از دستگيري يك مظنون ديگر مرتبط با نشت چند فيلم مختلف از جمله همين فيلم، سيلوستر استالونه از پليس بريتانيا تشكر كرده است.

كارآگاهان واحد جرم‌هاي دارایی‌های معنوی پليس (PIPCU) روز پنج‌شنبه مردي را در شمال انگلستان دستگير و اعلام كردند احتمال دارد او يكي از افراد مشمول در پرونده نشت فيلم‌هاي كيفيت بالایی باشد كه يا فقط در سينماها در دسترس هستند و یا به اتمام نرسيده و هنوز اكران نشده‌اند. آن‌ها در ادامه به اين نكته هم اشاره كردند كه باور مي‌رود اعمال او منجر به از دست رفتن ميليون‌ها پوند براي صنعت سينماي بريتانيا شده باشد. اين اعلاميه اخير بعد از خبر ماه نوامبر مي‌آيد كه در آن هم اين واحد دو مظنون ديگر را دستگير كرده بود.

استالونه در بيانيه‌اي گفت: دوست دارم از واحد جرم‌هاي دارایی‌های معنوی پليس شهر لندن به خاطر همكاري با تحقيقات سازمان امنيت ملي ايالات متحده در دستگيري مجرمان اين پرونده تشكر كنم. حفاظت كردن از حقوق افراد خالق سراسر جهان در مقابل سرقت مساله بسيار مهمي است.

فيلم «یک بارمصرف های ۳» در سال گذشته تبديل به يكي از فيلم‌هايي شد كه بيشتر از هر فیلم دیگری برای سرقت تحت تاثير قرار گرفته بود. تقريبا يك ماه قبل از تاريخ اكران فيلم و در روز پانزدهم ماه آگوست نسخه دي‌وي‌دي اين فيلم نشت پيدا كرد و بيش از ۱۰ ميليون بار دانلود شد – رقمي كه به گفته استوديوي سازنده فيلم يعني لاينزگيت، دليل اصلي اکران ضعیف در هفته اول آن در سينماها شد. كمپاني لاينزگيت بعد از آن يك دعوي قانوني را در دادگاه‌هاي كاليفرنيا عليه افراد ناشناسي كه باعث و باني به اشتراك گذاشتن غيرقانوني فيلم بودند شكل داد و آوي لرنر تهيه‌كننده نيز اعلام كرد دانلود قانوني اين فيلم باعث از دست رفتن تقريبا ۲۵۰ ميليون دلار سود باكس آفيس شد.

سیلوستر استالونه، آرنولد شوارتزنگر، مل گیبسون، هریسون فورد، جیسون استتم، وسلی اسنایپس، دلف لوندگرن، کلسی گرامر و آنتونیو باندراس از بازیگران فیلم «یک بار مصرف‌های ۳» بودند که سال پیش اکران شد. 



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی