آخرین اخبار

کی مرام : قول داده بودم نقش متفاوتی را بازی کنم

10:35:11 1392/08/07


میلاد کی‌مرام - بازیگر نقش «سمیر» در سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم - گفت: حدود سه سال بود که در تلویزیون بازی نکرده بودم و قول داده بودم بعد از «نابرده رنج» نقش متفاوتی را بازی کنم.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون عنوان کرد: دلیل اینکه پذیرفتم در «بچه‌های نسبتا بد» بازی کنم یکی‌ آقای مقدم بود که اسمش هر بازیگری را تحریک می‌کند تا برای آقای مقدم بازی کند، من نیز خیلی دوست داشتم این تجربه را داشته باشم و دیگر اینکه ابتدا قرار بود «بچه‌های نسبتا بد» در ماه رمضان پخش شود و من خیلی دوست داشتم که یک کار در ماه رمضان داشته باشم.

 

وی افزود: حدود سه سال بود که در تلویزیون (بعد از نابرده رنج) کار نکرده‌ بودم؛ نه به خاطر اینکه خودم را خط‌کشی کنم، بلکه می‌خواستم کاری را انتخاب کنم که بتوانم پشتش بایستم.

 

کی‌مرام در ادامه ضمن بیان اینکه اولین‌بار است با سیروس مقدم همکاری دارد‌، ادامه داد: ایشان نقشی را به من پیشنهاد کردند که بسیار نقش خوبی بود خیلی پارادوکس و کنش شخصیت داشت و کنش‌های دراماتیک قصه را هم بعضی وقت‌ها جلو می‌برد و این به من خیلی کمک می‌کرد.

 

وی همچنین درباره‌ی نقش خود توضیح داد:‌ من نقش «سمیر» را برای مدیوم تلویزیون و مردم بازی کردم، بازی کردن و فیلم ساختن در مدیوم سینما با تلویزیون فرق می‌کند؛ سعی کردم طوری بازی کنم و طوری حرف بزنم که مردم دوست دارند از زبان قهرمان قصه‌شان بشنوند.

 

کی‌مرام در بخش پایانی گفت‌وگوی خود خاطرنشان کرد: وقتی بر سر پروژه‌ی «بچه‌های نسبتا بد» آمدم، سه پیشنهاد سینمایی هم داشتم که کارگردان‌های خوبی هم داشتند یکی‌شان «متروپل» آقای کیمیایی بود ولی متاسفانه نشد که بر سر آن کار بروم و این همیشه در ذهن من می‌ماند چون دوست داشتم یک کار با آقای کیمیایی داشته باشم ولی ناراحت نیستم که در «بچه‌های نسبتا بد» بازی کردم و خیلی هم خوشحال هستم.

 

به گزارش ایسنا، سریال «بچه‌های نسبتا بد» به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازیگرانی چون حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، علی طباطبایی، یوسف تیموری، شهرزاد کمال‌زاده، مجید مشیری، محمد مطیع، مهرانه مهین‌ترابی، اکبر عبدی و ... در آن بازی کرده‌اند.



.


ایسنا

عناوین تصادفی