آخرین اخبار

ساخت «نون خامه‌ای» در انتظار اولویت‌بندی صدا و سیما است

19:57:45 1394/02/13


کاظم راست‌گفتار کارگردان سریال «نون خامه‌ای» در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تلویزیون سریال‌هایی را که مضمون آن نقد مستقیم به این رسانه ملی است را قبول نمی کند گفت: متاسفانه تلویزیون در مدیریت قبلی انتقاد را قبول نمی‌کرد به همین دلیل اجازه به پایان رساندن این سریال را به ما نداد. امیدوارم با تغییر مدیریت در سینما علی‌اصغر پورمحمدی معاون سیما شرایطی را فراهم کند تا این سریال تلویزیون دوباره جلوی دوربین برود.

وی با تاکید بر اینکه این سریال تلویزیون یک سریال کاملا منتقدانه است، توضیح داد: اگر ساخت دوباره «نون خامه‌ای» آغاز شود، می‌تواند پاسخ دندان شکنی به برخی از سیاست‌های گذشته باشد و نشان دهد که ما خودمان، خودمان را به خوبی نقد می‌کنیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون تاکید کرد: برای ساخت این سریال ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و چند قسمت از آن نیز جلوی دوربین رفته است، «نون خامه‌ای» فیلمنامه خوبی دارد و می‌تواند جزو سریال‌های پر مخاطب باشد.

وی بیان کرد: این روزها همه می‌گویند جامعه ما نیازمند نشاط است و باید آثار شاد ساخته شود، «نون خامه‌ای» نیز یک سریال شاد است که می تواند مردم را به تلویزیون جذب کند.

راست‌گفتار در پایان گفت: در حال حاضر منتظر هستیم تا تلویزیون اولویت های خود در ساخت سریال های تلویزیونی را اعلام کند. امیدوارم ساخت این سریال بتواند از جمله اولویت های صدا و سیما باشد.

سریال تلویزیونی «نون خامه ای» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار دی ماه سال ۹۱ با حضور بازیگرانی چون علی اوسیوند، محمدرضا هدایتی، ملیکا شریفی نیا، مژگان غلامی، احمد ایراندوست، بهنوش بختیاری، مریم سعادت، جواد رضویان، نادر سلیمانی، امیرحسین رستمی، همایون ارشادی، میرطاهر مظلومی، الیکا عبدالرزاقی و مهدی فقیه جلوی دوربین رفت.

این سریال تلویزیونی قرار بود که در ۴۰ قسمت به سفارش شبکه اول سیما ساخته شد؛ سریالی که داستان زندگی چند دانشجو را روایت می کند که در خوابگاه دانشجویی در تهران زندگی می ‌کنند و با پیوستن جوان روستایی به نام «خداداد» که با هدف فیلمنامه ‌نویسی به جمع دوستانش پیوسته، داستان شکل می‌گیرد.

این سریال قرار بود در ۲ فاز ساخته شود که در فاز دوم نزدیک به ۱۰۰ بازیگر حضور داشتند. ساخت «نون خامه ای» از سال ۹۱ تا امروز متوقف شده است.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی