آخرین اخبار

سریال ۴۰ قسمتی برای شبکه یک می‌سازم/ درام خانوادگی در پاییز

19:05:24 1394/02/15


حسین سهیلی‌زاده کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با تکذیب خبری که اخیرا در رسانه ها درباره پروژه تازه او منتشر شده است، اظهار کرد: من ساخت هیچ سریالی را آغاز نکرده‌ام. به نظر می‌رسد برخی خبر جعلی می‌زنند تا ما تکذیب کنیم. در حالی که حتی این زحمت را نمی‌کشند که برای اطمینان درباره خبر تماس بگیرند.

وی افزود: در خبر هم اصلا مشخص نیست تهیه‌کننده کیست، کار با چه کسی شروع می‌شود و چه زمانی کلید می‌خورد.

کارگردان «آوای باران» درباره اظهارنظرهایی درباره ناموفق بودن مجموعه‌های قبلی‌اش بیان کرد: من اصلا بحثی ندارم و هرکس دوست دارد می‌تواند نظر بدهد. نظرات شخصی افراد محترم است اما بهتر است دروغ نگویند و درباره پروژه من اطلاعاتی ندهند که حتی روح من هم از آن خبر ندارد. من در دفترم نشسته‌ام و کاری را آغاز نکرده‌ام. بنابراین بی انصافی است به دروغ مطلبی درباره من منتشر شود.

سهیلی‌زاده یادآور شد: برای ساخت سریال جدیدم با شبکه یک صحبت کرده‌ام. اسم این سریال ۴۰ قسمتی که مشغول رایزنی برای ساخت آن هستیم، هنوز قطعی نشده است و ما در مراحل ابتدایی به سر می‌بریم و هنوز به مرحله پیش تولید نرسیده‌ایم.

وی تأکید کرد: این سریال یک درام خانوادگی است که به مسائل و معضلات اجتماعی می‌پردازد و فکر می‌کنم می‌تواند سریال جذابی باشد و قرار است پاییز ۹۴ از شبکه یک پخش شود.

کارگردان «دلنوازان» در پاسخ به اینکه آیا سریال تازه‌اش به جوانان می‌پردازد، توضیح داد: این مجموعه قطعا نسل‌های زیادی را در بر می‌گیرد و فقط مخاطب آن جوانان نیستند. شخصیت‌هایی از دهه‌های گذشته تا به امروز در سریال ما حضور دارند و کاراکترها چهار نسل را در برمی‌گیرند.

سهیلی‌زاده در پایان اعلام کرد این سریال در خرداد ماه وارد مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران خواهد شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی