آخرین اخبار

استقبال خریداران بین‌المللی از فیلم جدید فرهادی

09:00:22 1400/04/22


به گزارش ایسنا به نقل از اسکرین، استودیو آمازون که پیش از این حق اکران فیلم «قهرمان» ساخته جدید و فارسی‌زبان اصغر فرهادی را در آمریکا کسب کرده بود، این فیلم را در کانادا نیز اکران خواهد کرد.

همچنین در ادامه استقبال خریداران بین‌المللی از فیلم «قهرمان»، کمپانی‌های «رکت کینو پاواساریس» در منطقه بالکان، «بولگاریا فیلم ویژن» در بلغارستان، «سینما موندو» در فنلاند، «نیو ویزیونن» در آلمان و اتریش، «اسپنتزوس» در یونان، «گوتک فیلمز» در لهستان، «آلامبیک» در پرتغال، «اسکن باکس» در منطقه اسکاندیناوی، «کونتراکورینته» در اسپانیا، «فیلم کوپی» در سوییس، «مگا کوم» در کشورهای یوگسلاوی سابق، «های گلوس» در استرالیا، «وندتا» در نیوزلند، «رود پیکچرز» در چین، «بیر فیلم» در ترکیه، «پروژلیاد» در روسیه، «کالیفرنیا فیلمز» در آمریکای لاتین، «گلدن سین» در هنگ کنگ، «جین جین» در کره جنوبی، «مووی کلاد» در تایوان، «ایمپکت فیلمز» در  هند و «پی تی فالکون» در اندونزی حقوق فیلم را خریداری کرده‌اند.

طبق اعلام پیشین کمپانی «لاکی رد» در ایتالیا و «سینه آرت» در بلژیک، هلند، لوگزامبورگ نیز حق نمایش «قهرمان» را در اختیار گرفته‌اند. 

 کمپانی «ممنتو» نیز این فیلم را از ٢٢ دسامبر (اول دی ماه) در فرانسه اکران خواهد کرد.

«قهرمان» اولین نمایش خود را ساعت ۱۵:۳۰ روز ۱۳ جولای (سه شنبه ۲۲ تیر) در سالن اصلی گرند لومیر کاخ جشنواره تجربه خواهد کرد و پس از آن چهار نمایش دیگر نیز در کن خواهد داشت. 

در این فیلم امیر جدیدی، محسن تنابنده، فرشته صدرعرفایی، سارینا فرهادی و جمعی دیگر از بازیگران که اغلب آنان چهره‌های جدیدند مقابل دوربین فرهادی رفته‌اند و هایده صفی‌یاری نیز تدوین فیلم را بر عهده دارد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی