آخرین اخبار

تالار مولوی این روزها باز است ؟

09:00:44 1400/04/23


امیرحسین حریری، مدیر این تالار درباره فعالیت‌های تالار مولوی به ایسنا گفت: برنامه اجراهای ما مشخص است ولی تابع قوانین دانشگاه تهران و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

او ادامه داد: دانشگاه تهران به تمام زیرمجموعه‌های خود ابلاغ کرده که در وضعیت قرمز تمام فعالیت‌های جمعی دانشجویان تعطیل است. بنابراین  کلاس‌های آموزشی، فعالیت‌های فوق برنامه و ... فعلا متوقف خواهد بود .

حریری اضافه کرد: با توجه به تجربه‌هایی که از تعطیلات پیشین به دست آورده‌ایم، در وضعیت فعلی بیشتر فعالیت‌هایمان را به فضای مجازی خواهیم برد و در این میان تاکید بر فعالیت‌های آموزشی است . ضمن اینکه مشغول رایزنی با مراجع ذی صلاح هستیم تا در صورت تایید آنان بتوانیم فعالیت‌های حضوری خود را هم از سر بگیریم.

مدیر تالار مولوی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه‌های تئاتری افزود: شخصا معتقدم در وضعیت اپیدمی، سالن‌های تئاتر از کم خطرترین مکان‌ها هستند و موارد بهداشتی در بسیاری از آنها به خوبی رعایت می‌شود. بویژه در مجموعه‌ای مانند مولوی که پروتکل‌ها به شکل کامل رعایت می‌شود، فعالیت‌ها می‌تواند آغاز شود ولی انجام این کار، مستلزم صدور مجوز از ستاد ملی مقابله با کروناست.

او که جزو هیات داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی بود، درباره حضور تعدادی تماشاگر در اجراهای این جشنواره که قرار بود فقط با حضور داوران جشنواره روی صحنه بروند، توضیح داد: تماشاگرانی که در سالن بودند، مهمانان گروه  بودند و کسانی نبودند که از طریق خرید بلیت، به سالن‌ها مراجعه کرده باشند. تا جایی که خبر دارم، جشنواره به هر گروه اعلام کرده بود با توجه به ظرفیت سالن اجرا، می‌تواند تماشاگرانی را به عنوان مهمان داشته باشد و این موضوع توسط گروه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شد.

حریری در پایان گفت: حضور این تماشاگران خللی در روند برگزاری جشنواره ایجاد نکرد. ضمن اینکه جشنواره تئاتر دانشگاهی از حیث رعایت قوانین بهداشتی در بسیاری جاها موفق عمل کرد.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی