آخرین اخبار

آخرین آمار فروش فیلم‌ها / «دربند» یک‌ میلیاردی شد

09:08:27 1392/08/11


فروش فیلم سینمایی «دربند» از یک میلیارد تومان گذشت و «گناهکاران» هم 300 میلیون تومانی شد.

 

فیلم «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان و بازی رامبد جوان تا پنج‌شنبه شب (نهم آبان‌ماه) 305 میلیون تومان فروش داشته است. فروش این فیلم در سینما‌های تهران 175 میلیون تومان بوده است.

 

همچنین «پل چوبی» ساخته مهدی‌کرم پور که بهرام رادان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، هدیه تهرانی و مهران مدیری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، نیز مبلغ یک میلیارد و 430 میلیون تومان فروخته است. فروش این فیلم در سینماهای تهران یک میلیارد و 135 میلیون تومان بوده است.

 

فیلم «دربند» دیگر فیلم روی پرده سینماهای کشور هم به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست و به فروش یک میلیارد و 30 میلیون تومانی رسید و این فیلم که پرویز شهبازی آن را کارگردانی کرده و پگاه آهنگرانی و نازنین بیاتی در آن ایفای نقش می‌کنند، 750 میلیون تومان در تهران و 280 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشت.

 

«هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده و بازی طناز طباطبایی، بابک حمیدیان و به عنوان پدیده اکران در نیمه دوم سال نیز تاکنون دو میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و دو میلیارد و 60 میلیون تومان در شهرستان‌ها بلیت فروخته است. مجموع فروش این فیلم تاکنون چهار میلیارد و 110 میلیون تومان بوده است.

 

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» به کارگردانی محمدهادی کریمی و با بازی هنگامه قاضیانی، حمید فرخ‌نژاد و نیکی کریمی هم این‌روزها فروش 265 میلیون تومانی را در سینماهای کشور تجربه می‌کند.

 

به گفته حبیب اسماعیلی - پخش‌کننده این فیلم -، بهترین فروش «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در روز‌های گذشته مربوط به پردیس «آزادی» بوده به‌طوری‌که این فیلم شب گذشته با صندلی‌های پُر در سانس پایانی اکران شده است.

 

 ارقام اعلام شده بر اساس اعلام پخش‌کنندگان فیلم‌های روی پرده است.



.


ایسنا

عناوین تصادفی