آخرین اخبار

بازیگران هم سایه در جشن فارغ التحصیلی هنرجویان افغانستانی

09:00:20 1400/06/28


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سریال «هم سایه»، مراسم پایان دوره هنرجویان افغانستانی رشته های مختلف هنری با حضور بازیگران اصلی سریال در حال پخش شبکه سه سیما عصر جمعه، ۲۶ شهریور ماه در تهران برگزار شد.

امیراحمد قزوینی، بازیگر نقش حافظ و آزاده سیفی، بازیگر نقش نورا در سریال «هم‌سایه» جمعه، ۲۶ شهریور ماه در مراسم پایان دوره هنرجویان افغانستانی شرکت کردند و مدارک دانشجویانی را که توانسته بودند دوره‌های مختلف هنری را به خوبی پشت سر بگذارند به آنها اهدا کردند. 

امیراحمد قزوینی در این مراسم با اشاره به اینکه بازیگری هر روز نیاز به تلاش دارد، گفت: قطعا در زندگی ما موانع زیادی وجود دارد اما همه باید سعی کنیم از این موانع بگذریم و به آن هدفی که دوست داریم برسیم و هر صبحی که به امید بازیگری بلند می‌شویم باید تلاش کنیم.

وی بیان کرد: من در این ۱۴ سالی که در عرصه هنرهای نمایشی حضور دارم آموخته‌ام که باید در مسیر بازیگر شدن صبر پیشه کرد و این مسیر برای کسی که می‌خواهد بازیگر باشد و بازیگر بماند باید تا آخر عمر ادامه پیدا کند. 

سپس آزاده سیفی، بازیگر دیگر سریال «هم سایه» گفت: همه ما باید برای رسیدن به هر نقطه‌ای در هنر و بازیگری تلاش کنیم و در این راه مهم این است که نقاط ضعف ‌مان را به نقاط قوت تبدیل کنیم و در این راه باید تلاش بسیاری بکنیم و حتی بجنگیم.

وی اضافه کرد: باید با نابرابری هایی که وجود دارد مبارزه کنیم و آنها را تبدیل به اهرمی کنیم که ما را قوی‌تر کند و قطعا روزی که این گونه به موفقیت برسیم قدر آن را بیشتر خواهید دانست زیرا مسیر سختی را برای رسیدن به موفقیت طی کرده‌اید و رسیدن به موفقیت در هر زمینه‌ای قطعا بسیار سخت است.

به گزارش ایسنا، در این مراسم ۱۵ نفر از دانشجویان افغانستانی که در زمینه‌های مختلف هنری همچون فن بیان، بازیگری، گویندگی و رشته‌های دیگر در کانون فرهنگی هنری غیرانتفاعی مام میهن دوره دیدند، مدارک پایان دوره خود را دریافت کردند.

سریال «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری و تهیه کنندگی علی پورکیانی هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود. مجید مظفری، مائده طهماسبی، شقایق فراهانی، پیام دهکردی، ناصر سجادی و ... از بازیگران این سریال ملودرام عاشقانه هستند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی