آخرین اخبار

برنده اسکار بازیگری به نفع انجمن ام اس ایران روی پرده می‌رود

19:01:02 1394/03/09


به گزارش خبرگزاری مهر، فيلم  «نظریه همه‌چیز» به کارگردانی جیمز مارش در حمايت از انجمن ام اس ايران جمعه ٨ خردادماه ساعت ١٨ در سينما قلهک نمایش داده می شود. فیلم «نظریه همه‌چیز» یک فیلم درام و زندگینامه‌ای به کارگردانی جیمز مارش است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. آنتونی مک‌کارتن فیلمنامه این فیلم را برپایه کتاب «سفر به بی‌نهایت: زندگی من با استیون» نوشته جین وایلد هاوکینگ، نگاشته‌است. در این کتاب او به رابطه‌اش با همسر سابقش، استیون هاوکینگ، ابتلای استیون به بیماری عصبی حرکتی و موفقیتش در فیزیک می‌پردازد.

اِدی رِدمِین در نقش استیون هاوکینگ، فلیسیتی جونز، چارلی کوکس، امیلی واتسون، سایمن مک‌برنی، کریستین مک‌کی و دیوید تیولیس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. «نظریه همه‌چیز» در ۷ سپتامبر ۲۰۱۴ اکران جهانی شد.

این فیلم عموما با نظرات مثبت مخاطبان مواجه شد و در جشنواره‌ها با گرفتن جوایز مختلف، موفقیت‌های زیادی کسب کرد. در مراسم جایزه گلدن گلوب، نامزد دریافت چهار جایزه بود و از بین آن‌ها جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد فیلم درام برای ردمِین و بهترین موسیقی متن را ازآن خود کرد. در مراسم بفتا هم نامزد دریافت ۱۰ جایزه بود. در جوایز اسکار هم نامزد دریافت پنج جایزه از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد برای ردمِین و بهترین بازیگر نقش اول زن برای جونز شد.

تمامی عوايد نمايش این فیلم به نفع انجمن ام اس ايران پرداخت خواهد شد.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی