آخرین اخبار

۸ جشنواره بین‌المللی میزبان قصیده گاو سفید

09:03:13 1400/08/27


به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» در ادامه حضورهای بین‌المللی خود در چندین جشنواره بین‌المللی شامل سالونیکا ( یونان)، دنور ( آمریکا)، فیلم هایی از جنوب ( اسلو)، برانشوایک ( آلمان)، استکهلم (سوئد)، فیلادلفیا ( آمریکا)، جهان زنان ( آلمان) و فیلم های آسیایی ( هنگ کنگ) در آبان ماه شرکت می‌کند. 

شصت و دومین جشنواره فیلم سالونیکا (تسولانیکی) از ١٣ تا ٢٣ آبان (٤ تا ١٤ نوامبر) در یونان برگزار شد و «قصیده گاو سفید» در بخش افق های باز به نمایش در آمد. 

سی و دومین جشنواره فیلم استکهلم از ١٩ تا ٣٠ آبان (١٠ تا ٢١ نوامبر)  نیز در سوئد در حال برگزاری است و «قصیده گاو سفید» در بخش مسابقه حضور دارد. صد فیلم از ٤٨ کشور جهان در این رویداد معتبر اروپایی حضور داشته و جایزه یک عمر دستاورد هنری جشنواره به «جین کمپیون» و جایزه ویژه‌ی جشنواره هم به «یواخیم تریه» اعطا خواهد شد. 

چهل و چهارمین جشنواره فیلم «دنور» که از ١٢ تا ٢٣ آبان (٣ تا ۱۴ نوامبر)، سی امین جشنواره فیلادلفیا از ٢٩ مهر تا ٩ آبان (٢١الی ٣١ اکتبر)، سی و پنجمین جشنواره فیلم «برانشوایگ» از ١٠ تا ١٦ آبان (١ تا ٧ نوامبر)، بیست و یکمین جشنواره فیلم «جهان زنان» از ٥ تا ١٢ آبان (٢٧ اکتبر تا ٣ نوامبر) در برلین آلمان و هجدهمین جشنواره فیلم های آسیایی هنگ کنگ از ٥ تا ۲۳ آبان (٢٧ اکتبر تا ١٤ نوامبر) نیز میزبان فیلم «قصیده گاو سفید» بودند. 

سی و یکمین جشنواره «فیلم هایی از جنوب» هم از ٢٠ تا ٣٠ آبان (١١ تا ٢١ نوامبر) در اسلو نروژ برگزار خواهد شد و   این فیلم به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم در بخش مسابقه حضور دارد. 

مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی‌سام بازیگران نقش‌های اصلی این فیلم هستند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی