آخرین اخبار

نامه برادر شهید و مسئول گروه چریکی اندرزگو به علی رویین‌تن درباره ساخت فیلم شهید ابراهیم هادی

09:01:25 1400/09/24


به گزارش ایسنا در نامه علی صادقی آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای علی رویین‌تن کارگردان محترم

با سلام

ابتدا از حضور شما به خاطر حضور در مراسم سالگرد عملیات « مطلع الفجر» که در روستای آوزین گیلانغرب در کنارخطوط مقدم جبهه‌های چغالوند و در محل یادمان شهدای مطلع الفجر برگزار گردید،  قدردانی می‌نمایم.

لازم می‌دانم یادآوری کنم که از آشنایی بنده و دوستان با شما حدوداً هیجده ماه می‌گذرد. سال گذشته در ماه تیر چند روزی در خدمت شما به مصاحبه و ثبت مصاحبه گذشت و ده‌ها نفر از دوستان و بازماندگان گروه چریکی اندرزگو خاطرات خود از ابراهیم هادی را برایتان بازگو کردند که حاصل آن ثبت و ضبط ده‌ها ساعت از خاطرات آن‌ها در مورد شهید ابراهیم شد.

در شهریور ماه۱۳۹۹ در حضور شما و هیئت همراهتان که جهت آشنایی با مناطق و ضبط خاطرات جدید صورت گرفت  به استان کرمانشاه شهرهای گیلان‌غرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و ارتفاعاتی که  در خطوط عملیاتی قرار داشت، رفتیم و شما شاهد بودید که عزیزان پاسدار و مردم شریف این مناطق شدیداً شما را مورد لطف قرار دادند و هر آنچه همکاری‌ بود با شما انجام گرفت و توانستید دوربین‌های  خود را به نقاط مختلف محل‌های شهادت بزرگان  بردید و رزمندگان در پای ارتفاعات برایتان صحبت کردند از تنگه حاجیان، ارتفاع چغالوند، بانسیران‌ها، تنکاب، نفت شهر، قصر شیرین، کوره موش، پادگان ابوذر  گفتند و  تا بزرگان روزهای جنگ برایتان تداعی شود و یادتان  که  هست سردار الله کرم که خود از بنیان‌گذاران گروه چریکی اندرزگو می‌باشد با همه گرفتاری‌ها، سه روز در نقطه به نقطه جنگی و بر روی ارتفاعات با شما خاطرات را مرور کرد و  ساعت‌ها از ابراهیم هادی،اصغر وصالی،محسن چریک، منوچهر عباسی و دیگران گفت.

علی عزیز من حتم دارم که امروز شما صاحب گنجینه بزرگی از خاطرات در مورد ابراهیم هادی و بعضی از شهدا هستید که به راحتی حاصل نمی‌شود و خود مشاهده کردید که سردار جعفر همتی که خود از یادگاران  بزرگ هشت سال جنگ  ( از نفت شهر تا پایان اجر رزمندگی  را ) بر دوش کشیده و امروز در مسند مشاور استاندار محترم انجام وظیفه می‌کند، چگونه از آنچه در توان داشت با کمک‌های معنوی و همراهی در مناطق موجبات راحتی و آسایش را برای ما  فراهم آورد و پا به پا با شما  حرکت کرد و دیگران سردار احمدی پور، سردار خورشید نوری تبار و همه و همه .

نامه برادر شهید و مسئول گروه چریکی اندرزگو به علی رویین‌تن درباره ساخت فیلم شهید ابراهیم هادی

و امروز شما مطلبی  ناگفته و نامانده  برایتان باقی نیست. اطلاعات‌تان از کودکی تا شهادت ابراهیم کامل است و همین دلایل کافی است که کسی جز شما  نمی‌تواند این کار مهم  را به سرانجام برساند و بهتر از من می‌دانید که این فیلم باید تاریخی از جنگ هشت ساله باشد و ماندگار .

اما نمی‌دانم چرا در ساخت  فیلم تأخیر به وجود آمده؟    

امروز خیل عظیمی از دوستان و آشنایان و به خصوص گروه اندرزگو آماده هرگونه همکاری با شما  هستند پس تأخیر برای چه ؟

آیا مشکلی در انجام این پروژه بزرگ وجود دارد؟ آیا شما خود دلسرد از این کار گشته‌اید ؟ شما را که همگان به تعهد و تخصص و سخت‌کوشی می‌شناسند چه شده که در اجرای کار وقفه به وجود آمده؟

ما بازماندگان گروه اندرزگو که در شهرهای مرزی و استان‌های مرزی و تهران عده کثیری هستیم، آماده هرگونه همکاری با شما هستیم و انتظار داریم که پس از ساخت فیلم شهید ابراهیم هادی، پروژه دیگری را به عهده بگیرید و از باقی  تیم هم رزمان شهید هادی هم که شهدای به‌نامی می باشند، نام برده شود .

بگذارید  من یاد آور شوم که نام گروه چریکی اندرزگو که ابراهیم هم فرد شاخصی از  آن گروه بود  با رشادت‌ها و جان فشانی آن‌ها پر آوازه گردیده. برادران  شهید (جواد، امیر،اسماعیل،رضا) افراسیابی، رضا گودینی، کاظم کلهر، محمدرضا علی اوسط،  وهاب قنبری، رضا دستواره، رضا چراغی، حسن زمانی، ابراهیم حسامی، حسن پالاش،حسین پارسائیان،صفر خوشروان،حاج گرامی، مسعود شاهمرادی،جمال تاجیک، داریوش ریزوندی، محمود شهبازی، قدرت ارادتی، حسین بسیطی، طلبه شهید سعید حشمی،مجید حسینعلی، حسن زمانی، ماشاءالله عزیزی و بسیار نفرات دیگر.

نامه برادر شهید و مسئول گروه چریکی اندرزگو به علی رویین‌تن درباره ساخت فیلم شهید ابراهیم هادی

در خاتمه از شما انتظار می‌رود سعی خود را در برطرف کردن موانع جلوی راهتان انجام دهید و سرعت عمل را افزایش دهید و این کار شدنی است چرا که حمایت مقام معظم رهبری که علاقه خاص خود به ابراهیم هادی را بروز داده‌اند، مشخص و معلوم است و عدول از آن نابخشودنی‌ است.

امید است هر چه زودتر استارت فیلم زده شده و با صداقت و تعهدی که در شما مشهود است، فیلمی جذاب و آموزنده و دور از هرگونه اضافات و بدون دخل و تصرف و حاشیه و مفید  برای نسل جوان بر پرده سینما مورد بازدید تمام علاقه‌مندان به دفاع مقدس قرار گیرد.

والسلام

قربان شما،علی صادقی.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی