آخرین اخبار

روایت یاسین رامین از طلاق‌گرفتن مهناز افشار

09:02:21 1400/10/08


به گزارش ایسنا، «خبرآنلاین» در ادامه نوشت: او در واکنش به مجری برنامه که پرسید «کِی از ازدواج با مهناز افشار پشیمان شدید»، پاسخ داد: «کی گفته پشیمان شدم؟»

رامین ادامه داد: «اولین بار من پیشنهاد طلاق به خانم افشار دادم، وقتی که بازداشت شدم و در زندان بودم، احساس کردم گرفتاری من ادامه‌دار خواهد بود. کلاهم را قاضی کردم و دیدم انصاف نیست که این آدم برای ماجرایی که واقعا هیچ ربطی به او ندارد، سیبل شود.»

او افزود: «برای همین تماس گرفتم و گفتم این شرایط تلخ و سخت است و پیشنهاد کردم ایشان، مسیر زندگی‌اش را عوض کند که در واکنش به این حرف من، شوکه و خیلی ناراحت شد و چند روز با من قهر کرد.»

یاسین رامین پس از بغضی طولانی، با تاکید بر اینکه مهناز افشار خیلی بامعرفت است، توضیح داد: «آدم‌ها وقتی یک زندگی مشترک را آغاز می‌کنند، انتظارِ خوشی دارند و نه توهین، زجر و بدبختی را. من و خانم افشار هم آماده آن سختی و تلخی نبودیم و یک‌هو افتادیم در این گرداب سخت و هر چه هم جلوتر می‌رفتیم، عمیق‌تر می‌شد تا رسید به زندانی‌شدن من.»

مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین ازدواج کرد و در مهر ۱۳۹۸ از او جدا شد. این بازیگر سینما چند سالی است که در خارج از کشور زندگی می‌کند.

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی