آخرین اخبار

وزیر ارشاد به تماشای نمایش دکتر هاشمیان نشست

09:02:35 1400/11/23


به گزارش ایسنا به نقل از ستاد خبری تئاتر فجر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اعضای خانواده‌اش با حضور در تالار حافظ در ششمین روز از چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به تماشای نمایش «دکتر هاشمیان» به نویسندگی و کارگردانی محمدجواد صرامی از خمینی‌شهر نشست.
قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی،‌ حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین دوره جشنواره تئاتر فجر، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی،‌ وحید لک مدیر روابط عمومی،‌ اطلاع‌رسانی و تبلیغات در این دیدار به استقبال وزیر رفته و او را همراهی کردند.
سید موید علویان رئیس نظام پزشکی تهران، حسین قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عباس عبادی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، فرهاد قائمیان، مازیار میری کارگردان سینما، دکتر محمد رضا هاشمیان فوق تخصص آی‌سی‌یو بیمارستان مسیح دانشوری و  جمعی چند از مسئولان و کادر درمان نیز به تماشای این نمایش نشستند. 
نمایش « دکتر هاشمیان» کاری از گروه« تئاتر آوان» از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان است. این نمایش درباره رشادت‌های کادر درمان در اوج کرونا در پیک پنجم است و حضور کادر پزشکی و پرستاری و درگیری آنان با شرایط حاد کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری تهران را به نمایش درمی‌آورد. در این نمایش با اتفاقی روبرو می شویم از حضور یک بیمار و همراهش در مدت ۲۱ روز و تحمل شرایط سخت که در نهایت منجر به ایجاد یک تراژدی غم‌انگیز می‌شود.

وزیر ارشاد به تماشای نمایش دکتر هاشمیان نشست

انتهای پیام



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی