آخرین اخبار

تدارک تولید طعم پاستا در سینما

09:03:14 1400/12/23


به گزارش ایسنا، پیش تولید فیلم سینمایی "طعم پاستا" با دریافت پروانه ساخت از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ کلید خواهد خورد.

یاسر نیکخواه آزاد نویسنده و کارگردان این پروژه با اعلام این موضوع اظهار داشت این فیلم در مورد فراز و نشیب زندگی یک جوان شهرستانی دانشجوی تئاتر در تهران است.
وی افزود: در این فیلم نود دقیقه ای تلاش شده با نگاهی خاص و ویژه امید و آرزوهای بر باد رفته جوانانی که برای هنرپیشه شدن به تهران می‌آیند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند و حتی تا پای مرگ هم می روند به تصویر کشیده شود.
به گفته‌ی وی؛ در این فیلم علاوه بر حامد وکیلی ، حسن خوانساری و عطاالله مرادی بازی خواهند کرد و احتمالا جعفر دهقان هم به جمع بازیگران آن افزوده خواهد شد.
تهیه کنندگی این فیلم را رضا دانش پژوه برعهده خواهد داشت.

همچنین یاسر نیکخواه آزاد فیلم کوتاه "چتر سارا" را آماده پخش در شبکه نمایش خانگی و حضور جشنواره ای دارد.

فیلم کوتاه ملودرام و داستانی "چتر سارا" که در ژانر عاطفی و عاشقانه ساخته شده است، خرداد امسال از سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز پروانه ساخت دریافت کرده است.
"چتر سارا" که موضوعی اجتماعی دارد و نگاهی جدید و دگرگونه به درهم شکستن عشق و زندگی یک زن دارد به تهیه کنندگی سیروس رنجبر یاجلو و بازی سارا موذنی ساخته شده که مدت زمان آن ۱۲ دقیقه است.

انتهای پیام 



تله سینما

ایسنا

عناوین تصادفی