آخرین اخبار

همکاری مهرجویی با خواننده ها ادامه می یابد / بعد از چاووشی نوبت بنیامن است؟

01:26:50 1392/08/15


در صورت قطعی شدن حضور بنیامین بهادری خواننده محبوب نسل جوان در فیلم جدید داریوش مهرجویی، این فیلمساز برای دومین بار با یک خواننده همکاری خواهد کرد.

 مهرجویی در مقطعی که سه ماه تا زمان برپایی جشنواره فیلم فجر باقی مانده است، در تلاش است تا فیلم تازه خود را به مرحله فیلمبرداری برساند و یکی از مهمترین کارهای او در این مقطع انتخاب بازیگر نقش اول مرد فیلم است. براساس خبری که کافه سینما منتشر کرد، این کارگردان سرشناس سینمای ایران سراغ بنیامین بهادری رفته است.صحبت‌های اولیه با این خواننده صورت گرفته ، اما هنوز هیچ چیز در مورد حضور او در این فیلم قطعی نشده است.

این دومین بار است که مهرجویی دست روی یک خواننده می گذارد، او در «سنتوری» با محسن چاووشی همکاری کرده و ترانه های آن فیلم را این خواننده اجرا کرده بود. البته سرنوشت ناخوشایند آن فیلم چندان خاطره خوشی برای مهرجویی باقی نگذاشت، اما گویا این کارگردان روزهای تلخ بعد از «سنتوری» را فراموش کرده و حالا سراغ بنیامین رفته است.

خبری که کافه سینما منتشر کرده به این شرح است: «داریوش مهرجویی پیش از این اعلام کرده بود به دنبال یک مرد جوان خوش چهره با حالتی بیمارگون، و در سنین 20 تا 24 ساله برای این نقش است. خبرها حکایت از مذاکره با بنیامین بهادری خواننده ای که چند سالی است توانسته محبوبیت زیادی بین موسیقی دوستان ایرانی به دست بیاورد برای این نقش دارد. بنیامین در روزهای گذشته جلساتی را با سازندگان این فیلم داشته، تست داده و مهرجویی بازی او را ارزیابی کرده. در کنار بنیامین دو بازیگر جوان سینمای ایران هم گزینه های حضور در این نقش هستند و همه چیز به تصمیم مهرجویی در روزهای آینده بستگی دارد.  مهرجویی پیش از این هم سابقه همکاری با اهالی موسیقی به عنوان بازیگر فیلم هایش را دارد و آخرین آنها مربوط به فیلم سنتوری و حضور سیامک خواهانی (نوازنده گروه آریان) در این فیلم بود.»

خبر دیگر در مورد فیلم اشباح انصراف طناز طباطبایی از بازی در این فیلم است. طناز طباطبایی که در فیلم اشباح به عنوان جایگزین هدیه تهرانی، قرار بود ایفای نقش کند با منتفی شدن حضور لیلا حاتمی در «آرایش غلیظ»، به جای این بازیگر به فیلم حمید نعمت الله پیوسته است.

مهتاب کرامتی، حسن معجونی و مهدی سلطانی دیگر بازیگران اشباح هستند. حضور محمود کلاری به عنوان فیلمبردار و نظام الدین کیایی به عنوان صدا بردار در این فیلم قطعی شده است.

اشباح یک ملودارم اجتماعی است که فیلمنامه اش توسط داریوش مهرجویی نوشته شده و جهانگیر کوثری تهیه کنندگی آن را به عهده دارد. تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی در هفته های آینده وارد مرحله فیلمبرداری می شود.



.


خبرآنلاین

عناوین تصادفی