آخرین اخبار

زمان تولید «آشوب» هنوز مشخص نیست/ مذاکره با بازیگران

00:21:45 1394/04/11


کاظم راست‌گفتار کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه فیلم سینمایی «آشوب» قرار بود اردیبهشت ماه ۹۴ جلوی دوربین برود چرا این اتفاق نیفتاد؟ توضیح داد: متاسفانه هنوز بازیگران اصلی «آشوب» مشخص نیستند و وقتی درباره بازیگران به قطعیت برسیم می‌توانیم این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی تاکید کرد: «آشوب» یک فیلم بازیگرمحور است و بیش از ۴۰ بازیگر در آن حضور دارند. تعداد بازیگرهایی که قرار است در فیلم بازی کنند، نشان می دهد که این فیلم نیازمند بودجه و پیش تولید دقیق است.

این کارگردان سینما بیان کرد: در حال حاضر با تعدادی از بازیگران در حال مذاکره هستیم و امیدوارم بتوانیم تا پایان ماه مبارک رمضان لیست بازیگران فیلم را کامل کرده و پیش تولید اصلی «آشوب» را آغاز کنیم.

وی با اشاره به زمانی که داستان فیلم در آن رخ می دهد، توضیح داد: این داستان در دهه ۲۰ شمسی رخ می دهد و فیلمی پرلوکیشن است، به همین دلیل باید زمان مناسبی را برای ساخت برخی از لوکیشن ها و دوخت لباس های مناسب برای فیلم صرف کنیم.

راست گفتار در پایان گفت: سرمایه ساخت این فیلم کاملا توسط بخش خصوصی تامین می شود، به همین دلیل باید شرایطی فراهم کنیم تا با سرمایه معقولی فیلم را جلوی دوربین ببریم.

«آشوب» داستان یک جوان تحصیل کرده متعلق به دهه ۲۰ شمسی است که عاشق خوانندگی است و با نام مستعار آشوب در لاله زار خوانندگی می کند. اشتیاق آشوب برای خوانندگی با آشوب های آن دوران تلفیق می شود و به طوفات و آشوب وحشتناک و در عین حال طنزآمیز تبدیل می شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی