آخرین اخبار

تلویزیون «زمانی برای عاشقی» ندارد!

01:56:47 1392/08/18


«زمانی برای عاشقی» در حالی چهار روز پس از آغاز ماه محرم، هنوز به روی آنتن نرفته است که پیش از این مدیران تلویزیون از این سریال به عنوان مجموعه مناسبتی دهه‌ی اول محرم یاد کرده بودند.

 

 علی دارابی، معاون سیما چندی پیش با حضور در پشت صحنه‌ سریال محمد حسین لطیفی، خبر پخش این مجموعه را در دهه‌ی اول ماه محرم عنوان کرد. این در حالی است که سریال «زمانی برای عاشقی» در فاصله دو ماه مانده به آغاز محرم کلید خورده بود و سازندگان این مجموعه هم رساندن قسمت‌ها به پخش در دهه‌ی اول محرم را بعید می‌دانستند.

 

بر این اساس در شرایطی که چهار روز از آغاز محرم گذشته و در حالی که هیچ توضیحی از سوی سازندگان و شبکه تهران درخصوص علت پخش نشدن سریال «زمانی برای عاشقی» عنوان نشده است، پیش‌بینی می‌شود باید پخش سریال لطیفی را در دهه‌ی اول محرم منتفی دانست.

 

ضمن اینکه شبکه تهران هم اینک سریال اپیزودیک «باران عشق» به کارگردانی احمد امینی و تهیه‌کنندگی فریدون حسن‌پور را پخش می‌کند.

 

تلویزیون در حالی مجموعه «زمانی برای عاشقی» را دیرتر از موعد مقرر به پخش می‌رساند که از این مجموعه به عنوان تنها سریال ساخته شده ویژه‌ی محرم 92 یاد می‌شد.

 

سریال اپیزودیک «باران عشق» محصول سال 1381 گروه فیلم و سریال شبکه تهران است که در 13 قسمت تهیه و تولید شده است.

 

خلاصه داستان سریال درباره مراسم قرعه کشی یک بانک است که یکی از جایزه های آن سفر به کربلاست تعدادی از دارندگان حساب پس انداز برنده این جایزه می شوند هرشخصبرای خودش داستانی دارد یکی جانباز شیمیایی است، یکی پرده خوان پیری است ، دیگری دختری است با برادر عقب مانده اش ، آن یکی دخترش را در تصادفی از دست می دهد و باید قلب دخترش را به راننده ای اهدا کند که ناخواسته موجب مرگ آن دختر شده است.

 

خسرو شکیبایی، امین تاریخ، آتیلا پسیانی و ... بازیگران این سریال است و فیلمنامه این سریال به قلم را جابر قاسمعلی به نگارش شده است.



.


ایسنا

عناوین تصادفی