آخرین اخبار

«تنهایی لیلا» از فردا مهمان سریال‌دوستان‌ می‌شود/ اثری از لطیفی

10:05:58 1394/05/03


به گزارش خبرنگار مهر، سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ۲۰ فروردین ماه سال جاری در تهران جلوی دوربین رفت. در این سریال تلویزیونی بازیگرانی چون مینا ساداتی، بهروز شعیبی، حسن پورشیرازی، اکبر زنجان پور، آفرین عبیسی، سام قریبیان و برزو ارجمند حضور دارند.

این سریال تلویزیونی در ابتدا برای شبکه برون مرزی ساخته شده و قرار بود در ماه مبارک رمضان پخش شود اما در نهایت با تاخیر یک ماهه از فردا شنبه سوم مرداد ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

سریال تنهایی لیلا

آنونس این سریال در ابتدا از شبکه برون مرزی «آی فیلم» پخش شد اما در نهایت با توجه به اینکه تلویزیون و در واقع شبکه های داخلی به سریال های جدید نیاز داشت، با توافق میان معاون سیما و معاون برون مرزی این سریال برای پخش به شبکه سوم سیما داده شد.

البته با توجه به اینکه از ابتدا قرار بود این سریال از شبکه برون مرزی پخش شود، دوبله انگلیسی و عربی آن همزمان با فیلمبرداری در کشور سوریه انجام شده و قرار است بعد از پخش از شبکه سوم، در شبکه برون مرزی نیز پخش شود.

تنهایی لیلا

آخرین حضور محمد حسین لطیفی در تلویزیون در سال ۹۲ با دو سریال «زمانی برای عاشقی» سریال مناسبتی ماه محرم و «دودکش» برای ماه مبارک رمضان بود که هر دو این سریال ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بود.

در خلاصه داستان سریال «تنهایی لیلا» آمده است: محمد پس از زلزله‌ ای که در آن همه خانواد‌ه‌اش را از دست داده، متولی امامزاده‌ای شده است. عشق یک دختر او را در شرایط ویژه‌ای قرار می‌دهد به شکلی که ایمان او در محک امتحان قرار می‌گیرد...

تنهایی لیلا

هرچند اکثر بازیگران این سریال تجربه بازی در سریال های تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارند، اما مینا ساداتی اولین تجربه خود در یک سریال تلویزیونی را با محمد حسین لطیفی و «تنهایی لیلا» پشت سر گذاشت.

«تنهایی لیلا» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای از فردا سوم مرداد ماه، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه سوم سیما آغاز می شود. این مجموعه جایگزین «دردسرهای عظیم ۲» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد می‌شود.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی