آخرین اخبار

تنهای تنهای تنها از فردا به گروه سینما استقلال می رود

10:50:25 1392/08/26


فیلم سینمایی"تنهای تنهای تنها" به کارگردانی احسان عبدی‌پور از فردا 26 آبان ماه در گروه سینما استقلال روی پرده می‌رود.

 فیلم سینمایی"تنهای، تنهای تنها" به کارگردانی احسان عبدی‌پور فردا 26 آبان ماه در گروه سینما استقلال اکران می‌شود. کارگردان فیلم تحسین‌شده "تنهای تنهای تنها" هم این مطلب را تایید کرد و گفت که پشتیبانی در اکران این فیلم توسط پخش حوزه هنری انجام شده و حمید فرخ‌نژاد هم تیزری برای این فیلم تهیه کرده است.

حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش نیز درباره اکران این فیلم و همچنین فیلم‌های "نازنین"، "استرداد" در تاریخ یکشنبه 26 آبان ماه بیان کرد: این فیلم‌ها قرار بود چهارشنبه هفته گذشته یعنی 23 آبان ماه اکران شود اما به دلیل مصادف شدن با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، شورای صنفی نمایش این امتیاز را برای آنها قائل شد که این چهار روز را جزو قراردادشان به حساب نیاوریم.

وی در پایان افزود: به همین دلیل اجازه داده شد این فیلم‌ها از فردا اکران شوند. البته پخش یا عدم پخش فیلم‌‌های این دوره از اکران دست پخش‌کننده‌ها خواهد بود.

فیلم داستانی "تنهای تنهای تنها" درباره پسربچه‌ای است که راهی سازمان ملل می‌شود تا پیام صلح ایرانیان را به رئیس‌جمهورهای جهان برساند و همچنین از حقوق کشورمان دفاع کند. البته صحنه حضور این پسربچه در سازمان ملل به نمایش درنمی‌آید بلکه بیانیه وی خطاب به خانواده‌اش و دوستانش توسط وی در فیلم خوانده می‌شود.

 



.


خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی