آخرین اخبار

«دوردست‌ها» به زودی جلوی دوربین می‌رود/ تصاویری از تست گریم

16:21:56 1394/06/07


به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا توکلی تهیه کننده سریال «دور دست‌ها» با اعلام خبری درباره این سریال گفت: تست گریم هومن برق نورد (در نقش عماد) و دانیال حکیمی (در نقش رسول) دو بازیگر اصلی این سریال هم اکنون انجام شده است و روزهای آینده این سریال کلید می خورد.

فریبا توکلی افزود: این سریال سه لوکیشن اصلی در تهران، کرج و شهرستان جویبار دارد که کارخانه روغن سازی در شهرستان جویبار قرار دارد.

وی همچنین بیان کرد: قرار است در نخستین سکانس این سریال که در پژوهشکده موسسه استاندارد در کرج ضبط می شود، صحنه های مربوط به برخورد یگانه با بازی ونوس حسن کانلی با مهندس صبوحی با بازی معصومه کریمی تصویربرداری شود.

تست گریم دانیال حکیمی

مجموعه تلویزیونی «دوردست ها» به تهیه کنندگی فریبا توکلی و کارگردانی جواد ارشاد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است که با مشارکت سازمان استاندارد ایران در ۲۶ قسمت ساخته می شود.

به گفته توکلی، طرح اولیه سریال برای ۱۳ قسمت پیش بینی شده بود اما از آنجایی که داستان سریال خیلی غنی بود، با مشورت مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک و مدیرکل امور نمایش سازمان، تصمیم گرفته شد که فیلمنامه قصه تا آنجایی که قابلیت دارد و از کیفیت کار نمی کاهد ادامه داشته باشد، بنابراین کار برای ۲۶ قسمت نوشته شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارخانه روغن سازی رسول و شریکش صادق مدتی است دچار بحران مالی شده است. صادق که فعالیتی دیگری راه انداخته، سهام خود را می‌فروشد. حبیب به پیشنهاد عماد که مورد اعتماد و همه کاره اوست سهام کارخانه را می‌خرد و عماد به وکالت از او با رسول کارخانه را اداره می‌کنند. رفته رفته معلوم می‌شود که عماد با نقشه‌ای قبلی برای ضربه زدن به رسول به او نزدیک شده است. رسول سال‌ها پیش ربابه خواهر عماد را با دخترش یگانه بی‌خبر ترک می‌کند و حالا او از این طریق درصدد است تا از رسول انتقام بگیرد.

تست گریم هومن برق نورد

دانیال حکیمی، فاطمه گودرزی، هومن برق نورد، بهرام ابراهیمی، کورش سلیمانی، رحمان باقریان، مریم خدارحمی، ونوس حسن کانلی، شهروز ابراهیمی، ایلار نوشهری، آرزو قايد امینی، معصومه کریمی، شمسی فضل اللهی، صفا اقاجانی، پویا مهدوی زاده، معصومه آقاجانی، امیر دزاکام، محمد عمرانی، فرخنده فرمانی زاده، محمد رضا غیاث آبادی و اکبر مددی مهر از بازیگران مجموعه تلویزیونی «دور دست ها» هستند.

سایر عوامل سریال «دور دست ها» عبارتند از مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، تصویربردار: محمد نورانی، صدابردار: داوود قلی پور، مدیر برنامه ریزی: روح الله ظریف، دستیاران کارگردان: میثم نجفی، مجتبی صدیقی، نوشین لکزی، مدیر تولید: مجید نصیری، تدوین: علیرضا کمال پور، اهنگساز: پیروز ارجمند، طراح صحنه: حسن علیزاده فرد، طراح لباس: فریبا بانک توکلی، طراح گریم: فرانک گلنوش، عکاس و کارگردان پشت صحنه: وحید پیماندار.



تله سینما

خبرگزاری مهر

عناوین تصادفی