آخرین اخبار

آخرین خبرها از اکران تنهای تنهای تنها

00:33:59 1392/08/27


فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» به کارگردانی احسان عبدی‌پور روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها رفت.

 

غلامرضا فرجی، مسوول پخش حوزه هنری ، درباره وضعیت اکران «تنهای تنهای تنها» اظهار کرد: این فیلم از صبح یک‌شنبه (26 آبان‌ماه) به سرگروهی سینما «استقلال» در 11 سینمای تهران و سینمای «هویزه» مشهد و سینما «بهمن» بوشهر اکران خود را آغاز کرده است.

 

وی ادامه داد: از آنجا که «تنهای تنهای تنها» در بوشهر فیلمبرداری شده است، سینما «بهمن» این شهر به اکران این فیلم اختصاص یافته و طبق هماهنگی‌هایی که با شهرداری‌، شورای شهر و سازمان‌ها و نهادهای بوشهر انجام شده، قرار است تبلیغ این فیلم به خوبی انجام شود تا بتواند مردم را جذب کند.

 

مسوول پخش حوزه هنری همچنین درباره تبلیغات «تنهای تنهای تنها» عنوان کرد: با توجه به اینکه فیلم برای تلویزیون است برای تیزرهای آن برنامه‌ریزی شده بود و تاکنون تیزرهای خوبی پخش شده است. فعلا درخواست داده‌ایم که با توجه به پایان ایام عزاداری و آغاز اکران فیلم، پخش تیزرهای «تنهای تنهای تنها» مجددا از سر گرفته شود.

 

فرجی افزود: همچنین شهرداری تهران به دلیل پرداخت خوب داستانی و جذابیت «تنهای تنهای تنها» و اشاره مناسب به مساله هسته‌ای، 30 بیلبورد رایگان در اختیار فیلم گذاشته است.

 

مسوول پخش حوزه هنری در پایان درباره علت کنار گذاشته شدن تیزر «تنهای تنهای تنها» با صدای حمید فرخ‌نژاد از سوی تلویزیون گفت: اصلا بحث ممنوع‌الصدایی و یا دلیل خاصی برای نمایش ندادن این تیزر وجود ندارد، تنها تلویزیون ترجیح داده از تیزرهای دیگر استفاده کند.

 

به گفته فرجی، قرار است تعداد سینماهای «تنهای تنهای تنها» در روز‌های آینده در تهران و شهرستان افزایش پیدا کند.

 

داستان این فیلم درباره «رنجرو» است که در محله‌ای اطراف نیروگاه اتمی زندگی می‌کند و با «اولگ» پسر روسی رفیق می‌شود اما جهان دستخوش اتفاقاتی است و جریان دوستی این دو حکایت جداگانه‌ای.

 

میثم فرهومند، آرمن هوانسیان، آنا پانوسیان، عباس باک، تیگران الکسانیان بازیگران اصلی «تنهای تنهای تنها» هستند.



.


ایسنا

عناوین تصادفی